Zcela nové údaje se začínají objevovat o chystané další verzí modelu Genesis.
V současné době totiž můžeme Genesis znát jako Coupe a velký sedan, časem se však k němu přidá i třetí varianta, kterou bude velký crossover. S informací přišla zahraniční agentura Reuters a dle dostupných informací by měl nový model dorazit na trh za dva nebo tři roky.
Problém však může být v tom, že zatímco předchozí zprávy jasně hovoří o sériové výrobě, objevují se i spekulace, že firma nemá dostatek prestiže na to, aby nabídla dostatečně luxusní crossover, jenž by se mohl postavit tvrdé konkurenci.
Dobrou zprávou může být možná to, že vedení Hyundaie k celé věci řeklo: "Zvažujeme vyvoj prémiového velké SUV na základě potřeb zákazníků." "Máme v úmyslu reagovat na rychle se měnící poptávku na trhu a proto není vývoj třetí verze modelu Genesis nereálný".
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?