SSangYong se chystá prorazit na americkém trhu. Podaří se mu to s offroadem, založeným na designu Wrangleru?
SsangYong je čtvrtý největší jihokorejský výrobce automobilů. To je ale fakt, který by automobilka ráda změnila. Proto nyní usilovně pracuje na vytvoření modelu, který by jí dopomohl k získání úspěchů na trhu v USA. Sází přitom na osvědčený recept, jak si získat pozornost typického amerického zákazníka.
To je pořádný „teréňák“. A to rovnou takový, který bude konkurovat stálici jako je Jeep Wrangler. Designově by měl vůz vycházet ze zmiňovaného Wrangleru, zároveň by měl ale odkazovat na první generaci vozu SsangYong Korando. Využívat by měl techniku ze současné generace Tivoli. S těmito informacemi přišel britský magazín Autocar, který se odvolává na zdroje uvnitř SsangYongu.
Tento budoucí model by měl pomoct zvýšit prodeje automobilky nejen v USA, ale po celém světě. Také by měl ukázat, že výrobce dokáže vyrobit velice kvalitní offroad, na jejichž výrobu se kromě několik málo sedanů specializuje.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.