SSangYong se chystá prorazit na americkém trhu. Podaří se mu to s offroadem, založeným na designu Wrangleru?
SsangYong je čtvrtý největší jihokorejský výrobce automobilů. To je ale fakt, který by automobilka ráda změnila. Proto nyní usilovně pracuje na vytvoření modelu, který by jí dopomohl k získání úspěchů na trhu v USA. Sází přitom na osvědčený recept, jak si získat pozornost typického amerického zákazníka.
To je pořádný „teréňák“. A to rovnou takový, který bude konkurovat stálici jako je Jeep Wrangler. Designově by měl vůz vycházet ze zmiňovaného Wrangleru, zároveň by měl ale odkazovat na první generaci vozu SsangYong Korando. Využívat by měl techniku ze současné generace Tivoli. S těmito informacemi přišel britský magazín Autocar, který se odvolává na zdroje uvnitř SsangYongu.
Tento budoucí model by měl pomoct zvýšit prodeje automobilky nejen v USA, ale po celém světě. Také by měl ukázat, že výrobce dokáže vyrobit velice kvalitní offroad, na jejichž výrobu se kromě několik málo sedanů specializuje.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?