Australskými médii se šíří zpráva, že Bristký Land Rover chystá do konce desetiletí nový model.
Údajně se chystá nový Range Rover, který by měl zaplnit mezeru mezi Range Roverem Evoque a Ranger Roverem Sport. Tento krok má vyplnit mezeru, která v současnosti v modelové nabídce Range Roverů je. Ostatně, Evoque se těší velké oblibě a o trochu větší derivát Evoque by měl rozhodně úspěch také.
Novinka by měla stát na modifikované platformě, kterou využívá současný Evoque. Do vínku dostane nové motorizace, které se v Anglii už dávno vyvíjejí a také tu nejmodernější techniku. Vyrazit by měl proti především Německé konkurenci, která nabízí celou škálu SUV modelů.
Ostatně vedení automobilky naznačilo, že příchod dalšího modelu není žádná utopie, ale dost pravděpodobná věc. Zatím víme jen to, že dříve jak v roce 2018 se ho nedočkáme. Koncept by jsme však mohli vidět už letos.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?