To, že BMW chystá nejmenší podobu X6, tedy BMW X2 se nepřímo potvrdilo, když sama automobilka začala připravovat výrobu.
Nová zpráva přináší informaci o tom, že BMW učinilo nezbytné kroky k registraci X2 Sport, aby získala ochrannou známku. Toto papírování je začátkem přípravy sériové výroby „mini X6“, která se postaví vedle X1 již za dva nebo tři roky.
Stále se spekuluje nad tím, zda nový crossover bude nabízen v třídveřové nebo pětidveřové verzi. Podle našich odhadů bude možnost pořídit obě varianty, jak více praktickou pětidveřovou, tak i „Evoque styl“ třídveřovou, která bude cílit především na mladší klientelu, kterou chce BMW v budoucnu oslovovat více. Tímto krokem si „rekrutuje“ budoucí zákazníky, kteří rostoucím věkem, budou chtít i dražší modely.
Pravděpodobně se prvních automobilů dočkáme v roce 2017, takže prototypy můžeme začít vídat na silnicích již za dva roky. Pod kapotu BMW umístí tří a čtyřválcové přeplňované agregáty jak zážehové tak i vznětové. Dokonce se možná dočkáme i pluq-in hybridní verze.
Zdroj: Theophilus Chin
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?