Tesla už není malá automobilka, co vyrábí pár vozů týdně. Už dávno má velké ambice, rozšíření nabídky o kombík a crossover jí má pomoci k větší konkurence schopnosti a to nejen to.
V rámci modelové ofenzivy chystá Tesla pro Model III více karosářských variant. Tento promyšlený tah má přivést automobilce více zákazníků a zasáhnout širší spektrum řidičů, kteří o Tesle uvažují, ale chtějí více prostoru, nebo karoserii SUV, popřípadě crossover.
V roce 2016 nám Tesla představí nový Model III, který nejprve dorazí jako čtyřdveřový sedan. Ten pravděpodobně bude jen začátek modelové ofenzivy. Tedy alespoň podle slov technického viceprezidenta firmy, Chrisa Porritta.
Britskému Auto Expressu to nepřímo sdělil, když mluvil o plánech zacílit na širší skupinu zákazníků. Na otázku redaktora, zda připravují deriváty, tedy například kombi, či crossover, odpověděl s úsměvem „kdo ví…“. V rámci plánů značky se tento krok zdá být nevyhnutelný.
Ostatně Tesla novým vozem Model III má v zájmu zacílit na méně movité zákazníky. Chce se cenou dostat do sfér střední třídy, tedy mezi Audi A4, BMW 3 či Mercedes C-Class. Můžeme tak očekávat cenu pod jeden milion korun možná se budeme divit, není totiž vyloučené, že základní Model III by stál stejně jako Superb s naftovým dvoulitrem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.