Již jste si mohli přečíst, jak by vypadala ostrá verze ST od těchto MPV. Jak se to má ale s klasickými verzemi těchto modelů?
Oba vozy obdrží nový „forďácký“ vzhled, který charakterizuje hlavně maska chladiče. K tomu patří i nový vzhled předních světel. Ford bude nabízet větší škálu barev, z kterých si zákazníci budou moci vybrat.
Hlavní změnou v interiéru je osmi-palcová dotyková obrazovka, která nahradí většinu klasických ovládacích prvků na palubní desce. V celém interiéru budou použity lepší materiály. Pobyt uvnitř vozu je navíc zpříjemněn snížením venkovního hluku, tak hluku od motoru.
Oba modely budou nabízeny s motory 1.5 TDCi s výkonem 120 koní a 2.0 TDCi s výkony 140 a 163 koní. Samozřejmě nesmí chybět motory EcoBoost. Ty budou k dostání v objemech 1.0 a 1.5 litru, s výkonem 100 a 125 koní, respektive 150 a 180 koní.
K dostání u obou modelů bude i technologie MyKey, díky které se na klíč bude dát naprogramovat například hlasitost audio systému, omezení maximální rychlosti a další možnosti. Za příplatek bude možné vůz dovybavit bi-xenonovými HID předními světly a asistenčními a bezpečnostními systémy.
Zdroj: Ford
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?