Již jste si mohli přečíst, jak by vypadala ostrá verze ST od těchto MPV. Jak se to má ale s klasickými verzemi těchto modelů?
Oba vozy obdrží nový „forďácký“ vzhled, který charakterizuje hlavně maska chladiče. K tomu patří i nový vzhled předních světel. Ford bude nabízet větší škálu barev, z kterých si zákazníci budou moci vybrat.
Hlavní změnou v interiéru je osmi-palcová dotyková obrazovka, která nahradí většinu klasických ovládacích prvků na palubní desce. V celém interiéru budou použity lepší materiály. Pobyt uvnitř vozu je navíc zpříjemněn snížením venkovního hluku, tak hluku od motoru.
Oba modely budou nabízeny s motory 1.5 TDCi s výkonem 120 koní a 2.0 TDCi s výkony 140 a 163 koní. Samozřejmě nesmí chybět motory EcoBoost. Ty budou k dostání v objemech 1.0 a 1.5 litru, s výkonem 100 a 125 koní, respektive 150 a 180 koní.
K dostání u obou modelů bude i technologie MyKey, díky které se na klíč bude dát naprogramovat například hlasitost audio systému, omezení maximální rychlosti a další možnosti. Za příplatek bude možné vůz dovybavit bi-xenonovými HID předními světly a asistenčními a bezpečnostními systémy.
Zdroj: Ford
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.