BMW pokračuje v rozšiřování nabídky. Nyní představuje nejmenší kabriolet, který se začne prodávat v únoru a svou premiéru si odbude na pařížském autosalonu.
BMW 2 Cabrio přímo navazuje na BMW 1 Cabrio, které patřilo mezi úspěšné modely automobilky. O Otevřenou verzi malého BMW měli zájem zákazníci po celé Evropě. Nová generace celkově narostla. Délka se zvětšila o 72 mm, šířka o 26 mm, rozvor o 30 mm a rozchod. Změny by měly přispět k lepším jízdním vlastnostem a to především k lepší ovladatelnosti.
BMW se věnovalo také zvýšení torzní tuhosti. Díky inovacím, novým materiálům a technickým řešením je torzní tuhost o 20% vyšší, než u předchůdce. Opět bude nabízen jen s plátěnou střechou, která se složí do zavazadlového prostoru za 20 sekund a to do rychlosti 50 km/h.
Zavazadlový prostor přitom nabídne základních 335 litrů objemu. Pokud stáhnete střechu, k dispozici bude dostatečných 280 litrů. Samozřejmě je k dispozici nárůst prostoru při sklopení zadních sedadel.
Nabídka motorů čítá čtyři agregáty. Jeden vznětový, tím bude dvoulitr s výkonem 140 kW. A tři zážehové. Dvoulitrový čtyřválec s výkonem 135 kW a 180 kW. Nejsilnějším v nabídce bude třílitrový šestiválec s výkonem 240 kW. A ponese označení M235i.
Standardně budou spojeny s šestistupňovým manuálem. Za příplatek bude k dispozici nejmodernější osmistupňový automat s možností sekvenčního řazení pádly pod volantem.
Zdroj: BMW
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.