První náznak vzhledu BMW 1 sedan je na světě. Nejspíše se od této vizualizace nebude příliš lišit.
BMW řady jedna s karoserií sedan se již testuje. Při testech bylo již vyfoceno, ale zatím se k nám nedostala žádná oficiální fotografie. To jak by mohl malý sedan vypadat, nám přiblížil designér X-Tomi. A možná se moc nelišil.
Nové BMW 1 sedan dokonale zapadne mezi konkurenty A3 sedan a CLA. Stejně jako konkurence, i BMW nabídne pohon předních kol. Na přání však bude pohon všech čtyř se systémem xDrive.
Motorizace budou minimálně dva. Tříválcový přeplňovaný agregát s objemem 1,5 litru a čtyřválcový dvoulitr. Výkonová škála bude začínat na 136 koních a končit na 231, přičemž se počítá i s verzí M, která jistě nabídne výkon nejméně 300 koní. K dispozici šestistupňový manuál a nebo devítistupňový automat.
Zdroj: xtomi.blogspot.cz
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.