Současný Renaultu Koleos již dosluhuje a s rostoucí konkurencí společnost Renault oznámila, že premiéra nové generace se uskuteční v roce 2016.
Renault Koleos přišel na trh v roce 2008, v roce 2011 prodělal mírný facelift a až letos v červnu se ukázala jeho zmodernizovaná verze. Roky však rychle plynou a konkurence roste a zlepšuje se, což si Renault nemůže nechat líbit a tak v rozhovoru pro australský CarAdvice společnost oznámila, že v roce 2016 se dočkáme úplně nového modelu.
Renault Koleos ovšem rozhodně nepatří k prodejním stálicím, jehi prodeje jsou jakž takž uspokojivé a to snad na všech trzích, o nějakém úspěchu se proto moc hovořit nedá. Za rok 2013 se například jen v Austrálii prodalo 1639 kusů Koleosu, což je oproti roku 2012 nárůst o 47 procent. Nenechte se ale zmást, za první letošní půl rok se zde prodeje naopak propadli o skoro 38 procent a to se značce nelíbí.
I proto Renault doufá, že s příchodem nové generace se vše zlepší a značka bude opět slavit prodejní úspěchy, třeba jako u modelu Capture, který trhá prodejní rekordy a jehož výroba jede na plné obrátky.
zdroj: Renault
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.