Renault původně sliboval, že do Ženevy přiveze ostrou modrou verzi Clio RS Gordini, což se ale ukázalo jako čirá spekulace. Místo něj se ale v Ženevě ukáže jiný zběsilý prcek.
Tím bude Renault Clio RS Monaco GP, jehož přízvisko je odvozené od legendárního závodu Grand Prix, který se konaná již od roku 1929. Pod kapotou se ocitne standardní benzínový motor o výkonu 200 koní, spolupracující s dvouspojkovou převodovkou EDC.
Clio RS Monaco GP je však hlavně o vzhledu, jeho karoserie je lakována v tradiční bílé perleti, kterou doplňují lesklá černá vnější zpětná zrcátka. Lesklá černá barva je i na středových sloupcích, na 18“ litých kolech a i na přídi.
Snímky interiéru zatím zveřejněny nebyly, ale dle informací v něm najdeme opačnou barevnou kombinaci, což znamená, že sportovní volant, výdechy ventilace a obložení dveří jsou potaženy bílým lakem.
Jak to tedy vypadá, verze Monaco GP je čistě vzhledovou záležitostí, na výkonností verzi Gordini s modrým lakem karoserie si tedy budeme ještě muset počkat.
zdroj: Renault, Worldcarfans.comMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.