Renault původně sliboval, že do Ženevy přiveze ostrou modrou verzi Clio RS Gordini, což se ale ukázalo jako čirá spekulace. Místo něj se ale v Ženevě ukáže jiný zběsilý prcek.
Tím bude Renault Clio RS Monaco GP, jehož přízvisko je odvozené od legendárního závodu Grand Prix, který se konaná již od roku 1929. Pod kapotou se ocitne standardní benzínový motor o výkonu 200 koní, spolupracující s dvouspojkovou převodovkou EDC.
Clio RS Monaco GP je však hlavně o vzhledu, jeho karoserie je lakována v tradiční bílé perleti, kterou doplňují lesklá černá vnější zpětná zrcátka. Lesklá černá barva je i na středových sloupcích, na 18“ litých kolech a i na přídi.
Snímky interiéru zatím zveřejněny nebyly, ale dle informací v něm najdeme opačnou barevnou kombinaci, což znamená, že sportovní volant, výdechy ventilace a obložení dveří jsou potaženy bílým lakem.
Jak to tedy vypadá, verze Monaco GP je čistě vzhledovou záležitostí, na výkonností verzi Gordini s modrým lakem karoserie si tedy budeme ještě muset počkat.
zdroj: Renault, Worldcarfans.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?