Třetí generace Porsche Cayenne se má představit v roce 2017. Na obrázcích vidíme, co lze očekávat od nové generace.
Ceny nejsou ještě známy. Co se týče motorizací očekáváme benzínové jednotky, naftové a měli bychom se dočkat i hybridní verze. Výkonnostní modely budou zastupovat Cayenne Turbo a GTS. Oválné světlomety modelu Cayenne zůstanou, ale objeví se zde nová kapota z modelu Macan.Lze očekávat podobný interiér jako u jiných modelů Porsche, který bude mít vylepšené technologie jako například palubní Wi-fi a systém, který usnadní řízení vozu. Cayenne bude používat novou, lehčí platformu VW Group MLB, která bude mít premiéru v nové generaci Audi Q7. Jedná se o platformu, která bude tvořit základ vozu Bentley SUV a Lamborghini Urus.Porsche bude mít své kouzlo v jízdních vlastnostech. Nové Cayenne má shodit až kolem 100kg provozní hmotnosti ve srovnání se současným vozem. Pod kapotou najdeme upravenou V6 a V8, ale také můžeme očekávat příchod čtyřválcového plug-in hybridu. Naftová verze bude začínat asi na 50,000 liber a model Turbo S by měl stát cca 115,000 liber.
Zdroj: autoexpress.co.uk
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?