Třetí generace Porsche Cayenne se má představit v roce 2017. Na obrázcích vidíme, co lze očekávat od nové generace.
Ceny nejsou ještě známy. Co se týče motorizací očekáváme benzínové jednotky, naftové a měli bychom se dočkat i hybridní verze. Výkonnostní modely budou zastupovat Cayenne Turbo a GTS. Oválné světlomety modelu Cayenne zůstanou, ale objeví se zde nová kapota z modelu Macan.Lze očekávat podobný interiér jako u jiných modelů Porsche, který bude mít vylepšené technologie jako například palubní Wi-fi a systém, který usnadní řízení vozu. Cayenne bude používat novou, lehčí platformu VW Group MLB, která bude mít premiéru v nové generaci Audi Q7. Jedná se o platformu, která bude tvořit základ vozu Bentley SUV a Lamborghini Urus.Porsche bude mít své kouzlo v jízdních vlastnostech. Nové Cayenne má shodit až kolem 100kg provozní hmotnosti ve srovnání se současným vozem. Pod kapotou najdeme upravenou V6 a V8, ale také můžeme očekávat příchod čtyřválcového plug-in hybridu. Naftová verze bude začínat asi na 50,000 liber a model Turbo S by měl stát cca 115,000 liber.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?