Třetí generace Porsche Cayenne se má představit v roce 2017. Na obrázcích vidíme, co lze očekávat od nové generace.
Ceny nejsou ještě známy. Co se týče motorizací očekáváme benzínové jednotky, naftové a měli bychom se dočkat i hybridní verze. Výkonnostní modely budou zastupovat Cayenne Turbo a GTS. Oválné světlomety modelu Cayenne zůstanou, ale objeví se zde nová kapota z modelu Macan.Lze očekávat podobný interiér jako u jiných modelů Porsche, který bude mít vylepšené technologie jako například palubní Wi-fi a systém, který usnadní řízení vozu. Cayenne bude používat novou, lehčí platformu VW Group MLB, která bude mít premiéru v nové generaci Audi Q7. Jedná se o platformu, která bude tvořit základ vozu Bentley SUV a Lamborghini Urus.Porsche bude mít své kouzlo v jízdních vlastnostech. Nové Cayenne má shodit až kolem 100kg provozní hmotnosti ve srovnání se současným vozem. Pod kapotou najdeme upravenou V6 a V8, ale také můžeme očekávat příchod čtyřválcového plug-in hybridu. Naftová verze bude začínat asi na 50,000 liber a model Turbo S by měl stát cca 115,000 liber.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?