Audi A5 je již druhým rokem nasazováno v německém závodním šampionátu cestovních vozů DTM. Za jejím volantem sedí kromě jiných i pilot Mike Rockenfeller, který se pro tento rok stal předčasně letošním mistrem této série.
Audi A5 je již druhým rokem nasazováno v německém závodním šampionátu cestovních vozů DTM. Za jejím volantem sedí kromě jiných i pilot Mike Rockenfeller, který se pro tento rok stal předčasně letošním mistrem této série.
Díky tomuto úspěchu se automobilka Audi rozhodla výhru v této závodní sérii náležitě oslavit, a tak představila v těchto dnech speciální edici sériové A5ky, která nese název Audi A5 DTM Champion.
Oproti běžné Audi A5 se verze DTM Champion vyznačuje přítomností nového přítlačného spoileru v barvě karoserie, dále vnějšími zpětnými zrcátky připomínající hliník a litými sportovními 20“ koly s pěti paprsky.
To vše doplňují decentní loga DTM na prazích a boku automobilu. Verzi DTM Champion budete moci vlastnit buď to v červeném laku karoserie Misano, v šedém Daytona a nebo v bílém Glacier.
Nabídka motorizací je bohužel omezena pouze na čtyři jednotky. Dvě z nich jsou zážehové, jedná se o 2.0 TFSI (165 kW) a 3.0 TFSI (200 kW), zbylé dvě vznětové – 2.0 TDI (130 kW) a 3.0 TDI (180 kW). Všechny motorizace jsou samozřejmě kombinovány se systémem pohonu všech kol Quattro.
Zákazníci si edici A5 DTM Champion mohou začít objednávat již od konce října, avšak měli by si pospíšit, vůz bude vyroben jen ve 300 exemplářích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.