Hyundai Genesis je druhou největší limuzínou ve výrobním programu automobilky. Vyrábí se pátým rokem a automobilka naznává, že přichází čas na modelovou obměnu.
Hyundai používá poměrně krátké cykly obměny svých modelů. Není proto divu, že nová generace modelu Genesis se začíná odhalovat již po pěti letech existence generace současné.
Prozatím známe pouze počítačové rendery, které ukazují základní tvary novinky.
Novinkou je výraznější design, kterému dominuje velká maska, ze které dynamicky vycházejí světlomety a výrazně profilovaná kapota. Bokem vozu se pak táhne výrazná linie, která postupně prochází madly dveří a končí v zadních lampách.
Taktéž záď je bohatě strukturovaná, dominuje ji ostrá odtrhová hrana na kufru a zdvojená koncovka výfuku.
Automobilka prozatím nezveřejnila datum finálního představení vozu. Vzhledem ke zveřejnění skic jej však lze očekávat v dohledné době.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?