Innotech Aspiron - česká okruhová placka

Marek Litzman, 4. července 2013, 12:50 Google+

Česká společnost Innotech ukáže na tradičním festivalu v Goodwoodu svůj poslední vynález. Jde o okruhový speciál s vnitřnostmi z Chevroletu Corvette.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Innotech

Innotech | foto: Innotech

Sdílejte článek

Innotech pravděpodobně není automobilovým nadšencům neznámá značka. V 90. letech se proslavila modelem Mysterro, tedy supersportem s tehdy největším motorem pod kapotou. Šlo o dvanáctiválec o objemu 9,6 litru, který si s výkonem 750 koní dokázal smlsnout na kdejakém supersportu.

Mysterro se nakonec tržně neprosadilo, avšak značka žije dál. V poslední době se zabývá zejména úpravami Chevroletu Corvette na různé způsoby, avšak to nejzajímavější přichází právě teď. O okruhovém speciálu Aspiron se mluví od roku 2010. Nyní tu máme variantu, která je údajně připravena do výroby a jako taková se ukáže na festivalu rychlosti v Goodwoodu. 

Aspiron je speciál určený právě pro okruhy. Na běžné silnice vzhledem k absenci světel a podobných nezbytností alespoň prozatím nemůže. Ačkoliv se zdá, že nějaké to místo na světlomety by se třeba v budoucnu najít mohlo... 

Jak bylo zmíněno výše, základem speciálu je Chevrolet Corvette. Jeho motor může být dodáván ve více variantách, výkony se pohybují mezi 500 a 800 koňmi se standardním benzínem. S využitím speciálních paliv (závodního benzínu či směsi E85) pak může výkon dosahovat až magické hodnoty 1000 koní. Tyto výkony jsou přitom umístěny ve voze, jehož hmotnost je jen 760 - 860 koní, což vůz řadí na první pozice v žebříčcích poměru výkonu a hmotnosti.

Vzhledem k tomu, že rozjet se vůz může, ale zastavit musí, jsou ve voze instalovány závodní brzdy s až osmipístkovými třmeny. 

V kokpitu jsou řidič i spolujezdec uvázáni šestibodovými pásy. Innotech nabízí značné možnosti individualizace, díky čemuž je možné získat další závodní speciality, zejména rozšířené možnosti nastavení vozu na míru.

Ceny začínají přibližně na třech milionech korun.

Vytisknout

Diskuze: Innotech Aspiron - česká okruhová placka

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

A

Mercedes-Benz: class A a B poháněny agregáty francouzského Renaultu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud