„Nový“ Swift s módními blikry a světly pro denní svícení
Současné čtvrté generaci oblíbeného hatchbacku Suzuki Swift táhne na třetí rok. Není tak divu novým fotografiím, uveřejněným na webu belgického importéra výše zmiňované značky, na kterých se objevil „nový“ Swift s mírnými úpravami od stávající verze.
Nečekejme žádný moderní vůz s lákavými, moderně řešenými, dosud nevídanými liniemi. Pravda je ve skrze opačná. Ostatně, proč měnit něco, co změnu nepotřebuje.
Exteriér nabídne téměř identické tvary. Pozorní si povšimnou nepatrně větších prolisů předního nárazníku, LED diodové technologie denního svícení a nových blinkrů, importovaných do bočních zrcátek.
Oficiální vyjádření výrobce nebylo dosud zveřejněno. Výše zmiňovaný dealer tak zřejmě porušil příslušné dohody. Zda tak učinil z nevědomosti či záměrně, neuvedl.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.