Znovuzrozená značka Alpine vypustí do světa sportovní vůz, vycházející z konceptu A110-50
Znovuzrozená značka Alpine, spadající pod křídla francouzského Renaultu, plánuje uvést na trh v roce 2016 sériový sportovní vůz, vycházející z již dříve zveřejněného konceptu A110-50. V minulosti se mluvilo o konceptu 50, jako o téměř finální podobě nového vozu. Situace se však změnila. Nástupce legendárního sporťáku bude zřejmě v mnohém od konceptu odlišný, naopak se očekává větší inspirace modelem A 110.
Jiné mají být přední lampy. Futuristický design nahradí dvojice kulatých světel spíše v retro stylu. Podobně tomu má být i s ohledem na zbylé vnější proporce automobilu.
Odpovědná osoba, Laurens van den Acker, přirovnal značku Alpine ke značce Porsche a klasice 911. Nejprve bude vytvořena prodejní základna, kterou utvoří výše zmiňovaná novinka, na ni se nabalí další zajímavá řešení pro větší zákaznický výběr.
Nikdo nemůže vědět, jak vše dopadne. Plánům, slibům a předpokladům se dnes dá věřit stejně, jako současné meteorologické předpovědi. A potom, že má dnes svítit slunce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.