Automobilka Citroen uvoľnila prvé oficiálne snímky faceliftovaného Citroenu C3, zatiaľ však len vo verzii pre Brazíliu. Je takmer isté, že rovnako bude vyzerať aj európska verzia.
Francúzi chystajú modernizáciu malého hatchbacku Citroen C3. Naznačuje to brazílska verzia tohto modelu, ktorej prvé oficiálne snímky naznačujú, ako bude vyzerať verzia predávaná v Európe.
Citroen C3 sa ocitol v polovici svojho životného cyklu, no akosi nestihol zostarnúť. Napriek tomu sa Citroen rozhodol pre drobné zmeny vzhľadu, ktoré malej C3-ke určite prospeli. prepracovaná je predná časť s novým oblejším logom a lištami okolo, ktoré prechádzajú až k svetlometom. Toto je najnovší zjednocovací dizajnový prvok všetkých nových Citroenov.
Zadná časť ostala rovnaká ako pred faceliftom, no brazílske prevedenie dostalo nový interiér, prepracovaná je celá stredová konzola s novým autorádiom a tromi výduchmi vetrania v strede. Nie je však isté, že ho dostane aj európska verzia.
Pokiaľ ide o motory, faceliftované prevedenie u nás zrejme dostane pod kapotu nové trojvalcové motory VTi, ktoré používa nový Peugeot 208. Ide o motory 1,0 VTi (50 kW) a 1,2 VTi (60 kW).
Faceliftovaný Citroen C3 sa v Európe ukáže pravdepodobne na autosalóne v Paríži, je takmer isté, že spoločnosť mu budú robiť modernizované rodinné modely C3 Picasso a C4 Picasso, ukáže sa tu aj otvorená verzia Citroenu DS3.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?