Automobilka Citroen uvoľnila prvé oficiálne snímky faceliftovaného Citroenu C3, zatiaľ však len vo verzii pre Brazíliu. Je takmer isté, že rovnako bude vyzerať aj európska verzia.
Francúzi chystajú modernizáciu malého hatchbacku Citroen C3. Naznačuje to brazílska verzia tohto modelu, ktorej prvé oficiálne snímky naznačujú, ako bude vyzerať verzia predávaná v Európe.
Citroen C3 sa ocitol v polovici svojho životného cyklu, no akosi nestihol zostarnúť. Napriek tomu sa Citroen rozhodol pre drobné zmeny vzhľadu, ktoré malej C3-ke určite prospeli. prepracovaná je predná časť s novým oblejším logom a lištami okolo, ktoré prechádzajú až k svetlometom. Toto je najnovší zjednocovací dizajnový prvok všetkých nových Citroenov.
Zadná časť ostala rovnaká ako pred faceliftom, no brazílske prevedenie dostalo nový interiér, prepracovaná je celá stredová konzola s novým autorádiom a tromi výduchmi vetrania v strede. Nie je však isté, že ho dostane aj európska verzia.
Pokiaľ ide o motory, faceliftované prevedenie u nás zrejme dostane pod kapotu nové trojvalcové motory VTi, ktoré používa nový Peugeot 208. Ide o motory 1,0 VTi (50 kW) a 1,2 VTi (60 kW).
Faceliftovaný Citroen C3 sa v Európe ukáže pravdepodobne na autosalóne v Paríži, je takmer isté, že spoločnosť mu budú robiť modernizované rodinné modely C3 Picasso a C4 Picasso, ukáže sa tu aj otvorená verzia Citroenu DS3.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?