Odhaľovanie tretej generácie Mazdy 6 pokračuje. Najnovšie zverejnené video odhaľuje elegantný bočný profil sedanu...
Odhaľovanie novej generácie japonskej Mazdy 6 nemá konca. Po troch zverejnených videách v priebehu niekoľkých dní nasleduje ďalšie. Nielen my by sme však boli radšej, keby automobilka konečne ukázala aspoň jednu oficiálnu fotografiu očakávanej novinky v strednej triede.
Posledné tri videá odhaľujú len zopár detailov novej „šestky“. Najprv boli zverejnené detaily prednej , bočnej a zadnej časti vozidla, posledné, v poradí štvrté video odhaľuje plynulý prechod od prednej až k zadnej časti karosérie. V poslednom videu krásne vyniká prelis tiahnuci sa od svetlometu cez predne blatníky až k zadnej časti, alebo skutočne elegantný profil strechy.
Predošlé tri videá s detailmi si môžete pozrieť v tomto článku, my sa už tešíme na autosalón v Paríži, kedy sa nová Mazda 6 oficiálne predstaví vo svojej svetovej premiére.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?