Citroen by rád využil pozitívny ohlas na modelový rad DS3 a prvé informácie naznačujú, že ho bude ponúkať aj bez strechy.
Francúzsky Citroen podľa prvých informácií chystá malý štýlový automobil bez strechy odvodený od úspešného modelového radu DS3, ktorý je zároveň najpredávanejším modelom z radu DS. V skutočnosti však nepôjde o kabriolet v pravom zmysle slova, ale skôr o automobil typu targa s pevným bezpečnostným oblúkom za zadnými sedadlami (podobne ako Renault Wind).
Konštruktéri sa pre karosériu typu targa rozhodli zrejme z dôvodu vyššej torznej tuhosti karosérie, čo je dôležité pre zachovanie vynikajúcich jazdných vlastností. V opačnom prípade by museli konštruktéri vystužiť podlahu, čím by mohla výraznejšie stúpnuť hmotnosť vozidla a z jazdných vlastností by sa vytratila obratnosť a ľahkosť ovládania celého vozidla.
Viac informácií zatiaľ automobilka nezverejnila, Citroen DS3 by sa mal bez strechy verejnosti ukázať ešte v tomto roku.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?