Citroen by rád využil pozitívny ohlas na modelový rad DS3 a prvé informácie naznačujú, že ho bude ponúkať aj bez strechy.
Francúzsky Citroen podľa prvých informácií chystá malý štýlový automobil bez strechy odvodený od úspešného modelového radu DS3, ktorý je zároveň najpredávanejším modelom z radu DS. V skutočnosti však nepôjde o kabriolet v pravom zmysle slova, ale skôr o automobil typu targa s pevným bezpečnostným oblúkom za zadnými sedadlami (podobne ako Renault Wind).
Konštruktéri sa pre karosériu typu targa rozhodli zrejme z dôvodu vyššej torznej tuhosti karosérie, čo je dôležité pre zachovanie vynikajúcich jazdných vlastností. V opačnom prípade by museli konštruktéri vystužiť podlahu, čím by mohla výraznejšie stúpnuť hmotnosť vozidla a z jazdných vlastností by sa vytratila obratnosť a ľahkosť ovládania celého vozidla.
Viac informácií zatiaľ automobilka nezverejnila, Citroen DS3 by sa mal bez strechy verejnosti ukázať ešte v tomto roku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.