Morgan Plus E - retro, ale elektrické

Marek Litzman, 7. března 2012, 12:00 Google+ Ženeva 2012

Retro s technikou budoucnosti? Vlastně proč ne, vždyť Morgan vypadá skvěle i bez výfuku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Plus E

Plus E | foto: Morgan

Sdílejte článek

Morgan si toho do Ženevy přivezl docela hodně. Mimo omlazení svých stávajících modelů ukazuje také úplně nový, elektrický prototyp.

Morgan svůj elektromobil založil na modelu Plus 8, který používá rám tvořený z nýtovaného hliníku. I díky němu je hmotnost vozu velmi slušných 1250 kilo, což je na elektromobil dobrá hodnota.

Nízká hmotnost spolu s výkonem 163 koní stačí na zrychlení z klidu na stovku za 6 sekund, maximální rychlost je pro elektromobily tradičně nikterak zářná, v tomto případě však dostatečná - 185 km/h.

Sada baterií by měla stačit na dojezd 200 kilometrů. Dojezd i dynamika jsou vylepšeny trochu netradičním užitím pětistupňové manuální převodovky. Automobilky se užívání vícestupňových převodovek u elektromobilů obvykle docela brání. My za užití naopak tleskáme, zejména u vozu na volný čas.

Zatím není jasné, zda se vůz objeví ve výrobě.

 

Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!

Vytisknout

Diskuze: Morgan Plus E - retro, ale elektrické

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

reklama

Doporučujeme

SL 63 AMG

Mercedes-Benz SL 63 AMG – otevřené jeviště pro osmiválcový orchestr

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud