Spojení SUV či crossoveru spolu s otevřeným nebem nad hlavou není dnes zrovna běžné. Ačkoliv dříve byly otevřené terénní vozy naprosto běžné, dnešní doba velí spíše komfortnější, uzavřené kabiny. Jednou z výjimek je například Nissan Murano CrossCabriolet.
SsanyYong na to rozhodně nejde tak radikálně jako Nissan. Korejská značka použila podobnou technologii, jakou používá třeba Fiat u své pětistovky. Celý boční profil tak zůstává zachován v ocelové podobě a shrnovací je pouze střešní část přímo nad hlavami cestujících. Tato konstrukce umožňuje vytvořit přeci jenom elegantnější boční profil než u Murana.
Koncept měří na délku 417 cm a pod kapotou ukrývá dieselovou 1,6 o nezveřejněném výkonu.
Model XIV-2 navazuje na loňskou premiéru konceptu XIV-1, jehož výroba by měla být docela na spadnutí.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!