Rok po premiéře konceptu se ukáže sériová verze nejmenšího MPV v nabídce Fordu s pojmenováním B-Max. Nahradí v nabídce zastarávající Fusion.
Současný zvýšený hatchback Fusion bude nahrazen dvěma modely. B-Max je prvním z nich, druhým bude malé SUV taktéž odvozené od Fiesty zatím představené jako koncept Ecosport. Nyní však máme na stole první snímek nového MPV, tak pojďme na něj.
Jde o mezistupeň mezi Fiestou a C-Maxem, což je patrné i na jeho vnějším vzhledu, který kombinuje právě oba tyto dva modely. Za pozornost jistě stojí posuvné zadní dveře, které Ford uplatňuje již na větším C-maxu Grand. Po obráceně otevíraných dveřích u Opelu Meriva tak jde o další netradiční prvek v této třídě.
Vzhledem se vůz prakticky neliší od konceptu představeného před rokem. Ačkoliv nám tedy Ford prozatím poskytl jediný snímek přídě, můžeme směle odkázat na snímky konceptu včetně interiéru, který je podobný Fiestě a v sériovém provedení se jistě bude lišit jen minimálně.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?