Malý Seat Ibiza je na trhu od roku 2008 a to znamená, že se nachyluje čas na menší facelift. Ten především zostřuje vzhled malého diblíka.
Seat Ibiza pro modelový rok 2012 přichází s řádně přiostřeným designem, který prochází od přední masky až po tu zadní. Co bylo dříve zaoblené, je nyní hranatější - platí to zejména právě na předním čele.
Agresivní vzhled nicméně Ibize sluší. Mírné změny by se měly odehrávat také v interiéru, avšak zde zatím nemáme žádný snímek. Informace nicméně hovoří o novém volantu a mírně upravených ovladačích palubních přístrojů. Příjemné je jistě také zvětšení odkládací schrány před spolujezdcem na 10,7 litru objemu.
Malé auto velikosti Fabie přirozeně nabídne jen menší dostupné motory. Základem tak je mladoboleslavský tříválec 1,2 (60 koní), na který navazuje přeplňovaný motor o stejném objemu s výkonem 105 koní. Vrchol tvoří přeplňovaná 1,4 o výkonu 150 koňských sil.
Dieselové motory jsou zastoupeny taktéž objemem 1,2, zde o výkonu 75 koní a vrchol tvoří dvoulitr s výkonem 143 koní. Pro spořivé nabízí Ibiza ještě jednu variantu, totiž pohon na zkapalněný plyn LPG. Dvoupalivovým agregátem je motor 1,6 o výkonu 80 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.