Britská mikroautomobilka Morgan zaměřující se na tradiční výrobu vysoce tradicionalistických vozů představí inovovanou +8
Morgan Plus 8 neboli +8 je tradičním vozem výrobce. Jeho výroba začala ve druhé polovině 60. let a vyráběl se až do roku 2004. Změny na něm učiněné v průběhu výroby byly jen minimální, jde zkrátka téměř věčné zachování původní tradice.
Nyní by se měl model Plus 8 vrátit jako inovovaná verze. Představí se světu na autosalonu v Ženevě a měl by nabídnout i kousky moderní techniky, zejména klimatizaci a automatickou převodovku.
Číslice 8 v názvu neznačí nic jiného než počet válců, přičemž motory až do konce výroby pocházely od Roveru.
Cena novinky se má pohybovat kolem 71 tisíc liber bez daně z přidané hodnoty, což je v přepočtu něco kolem dvou milionů korun. Prvotní informace prozatím dostali vybraní věrní zákazníci značky. Jak je ale vidno, dlouho to sami pro sebe držet nedokázali... Naštěstí pro nás :-)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?