Volvo XC 90 sa ešte nejakú chvíľu udrží v predaji, v tom mu má pomôcť drobné osvieženie vzhľadu.
Je to neuveriteľné, ale Volvo XC 90 je v predaji už od roku 2002, teda takmer 10 rokov. Za ten čas zmenilo svoju podobu len minimálne, no napriek tomu ide o predajne veľmi úspešný model, ktorému jeho predajné čísla môže závidieť nejeden konkurent. Automobilka pripravila pre model XC 90 na záver kariéry ešte jeden osviežujúci facelift, ktorý ho viac priblíži ostatným modelom značky.
Facelift sa zameral na inovovaný predný nárazník s väčšou lakovanou plochou a predné svetlomety s diódovým denným osvetlením. Zadné svetlomety sa svojou grafikou priblížili menšiemu modelu XC 60, ich komponenty sú taktiež zostavené z LED diód. Oko potešia aj nové 18-palcové disky z ľahkej zliatiny.
Interiér dostal nový trojramenný kožený multifunkčný volant, hliníkový dekor prístrojovej dosky a ďalšie drobné úpravy. Drobné zmeny zaznamenala aj multimediálna výbava s novými aplikáciami pre mobilné telefóny s GPS.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?