Volvo XC 90 sa ešte nejakú chvíľu udrží v predaji, v tom mu má pomôcť drobné osvieženie vzhľadu.
Je to neuveriteľné, ale Volvo XC 90 je v predaji už od roku 2002, teda takmer 10 rokov. Za ten čas zmenilo svoju podobu len minimálne, no napriek tomu ide o predajne veľmi úspešný model, ktorému jeho predajné čísla môže závidieť nejeden konkurent. Automobilka pripravila pre model XC 90 na záver kariéry ešte jeden osviežujúci facelift, ktorý ho viac priblíži ostatným modelom značky.
Facelift sa zameral na inovovaný predný nárazník s väčšou lakovanou plochou a predné svetlomety s diódovým denným osvetlením. Zadné svetlomety sa svojou grafikou priblížili menšiemu modelu XC 60, ich komponenty sú taktiež zostavené z LED diód. Oko potešia aj nové 18-palcové disky z ľahkej zliatiny.
Interiér dostal nový trojramenný kožený multifunkčný volant, hliníkový dekor prístrojovej dosky a ďalšie drobné úpravy. Drobné zmeny zaznamenala aj multimediálna výbava s novými aplikáciami pre mobilné telefóny s GPS.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?