Japonská automobilka Daihatsu představila na indonéském autosalonu koncept pojmenovaný A-concept. Jde o malý vůz nejen do města.
Vzrůstající potenciál v současné době ještě automobilově nepříliš rozvinutých trhů ukazuje nejen Indie, ale také Indonesie. Právě zde byl představen koncept společnosti Daihatsu určený právě pro nepříliš náročné asijské trhy.
Úkolem vozu je maximalizovat prostor pro zavazadla a posádku na co nejmenším prostoru, což indonéští zákazníci požadují, spolu s nízkou spotřebou.
Nový vůz by se pravděpodobně měl stát nástupcem v řadě vozů Mira, kompaktních vozů vyráběných už 50 let v sedmi generacích.
Technické informace prozatím nemáme žádné.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?