Japonská automobilka Daihatsu představila na indonéském autosalonu koncept pojmenovaný A-concept. Jde o malý vůz nejen do města.
Vzrůstající potenciál v současné době ještě automobilově nepříliš rozvinutých trhů ukazuje nejen Indie, ale také Indonesie. Právě zde byl představen koncept společnosti Daihatsu určený právě pro nepříliš náročné asijské trhy.
Úkolem vozu je maximalizovat prostor pro zavazadla a posádku na co nejmenším prostoru, což indonéští zákazníci požadují, spolu s nízkou spotřebou.
Nový vůz by se pravděpodobně měl stát nástupcem v řadě vozů Mira, kompaktních vozů vyráběných už 50 let v sedmi generacích.
Technické informace prozatím nemáme žádné.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?