Volkswagen uvádí do prodeje svůj model Beetle ve sportovním stylu. Černý brouk má pod kapotou silný dvoulitr.
Motor 2,0 TFSi je již tradičním zbožím Volkswagenu. Dostane se i do nového Brouka a ten s ním začne svoji zaoceánskou kariéru. Ano, právě za oceánem se očekává největší úspěch vozu, proto se první vlajková série ukáže právě tam.
Vozů původní série bude vyrobeno jen šest stovek, prodávat se však budou za lidovou cenu 25 tisíc dolarů (asi 430 tisíc korun). Od obvyklé produkce ho odliší doplňky v interiéru, červeně lakované třmeny brzd, hliníkové pedály a dalších pár drobností.
Jak již bylo řečeno, pod kapotou bude dvousetkoňový dvoulitr známý i z Octavie RS. Jeho výkon bude přenášet převodovka DSG.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?