Juhoamerický klon Dacie Sandero, ktorý sa na tamojšom trhu predáva pod značkou Renault, prešiel modernizáciou vzhľadu a dostal aj vylepšený interiér.
Renault Sandero teraz charakterizuje nový predný nárazník, ktorý pripomína ostatné Renaulty (Mégane, Laguna). Prepracované bolo aj uloženie hmlových svetlometov, teraz s chrómovým lemovaním. Zadná časť sa dočkala koncových svetlometov s novou grafikou.
Výraznejšou premenou v interiéri prešla stredová konzola, ktorá dostala nové kruhové ovládače ventilácie a nový panel autorádia. Zmien sa dočkali aj prístroje pred vodičom s novou grafikou a podsvietením.
Pod kapotou juhoamerického Sandera sa nachádzajú odlišné agregáty ako v európskej verzii. K dispozícii sú agregáty, ktoré dokážu spaľovať aj etanol – 1,0 (57 kW/77 k), 1,6 Hi-Torque (70 kW/95 k) a 1,6 Hi-Flex (82 kW/112 k).
Zatiaľ nie je jasné, či sa modernizované Sandero ocitne aj v Európe, avšak modernizácia v sa dá vzhľadom na vek automobilu v najbližšej dobe očakávať.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?