Juhoamerický klon Dacie Sandero, ktorý sa na tamojšom trhu predáva pod značkou Renault, prešiel modernizáciou vzhľadu a dostal aj vylepšený interiér.
Renault Sandero teraz charakterizuje nový predný nárazník, ktorý pripomína ostatné Renaulty (Mégane, Laguna). Prepracované bolo aj uloženie hmlových svetlometov, teraz s chrómovým lemovaním. Zadná časť sa dočkala koncových svetlometov s novou grafikou.
Výraznejšou premenou v interiéri prešla stredová konzola, ktorá dostala nové kruhové ovládače ventilácie a nový panel autorádia. Zmien sa dočkali aj prístroje pred vodičom s novou grafikou a podsvietením.
Pod kapotou juhoamerického Sandera sa nachádzajú odlišné agregáty ako v európskej verzii. K dispozícii sú agregáty, ktoré dokážu spaľovať aj etanol – 1,0 (57 kW/77 k), 1,6 Hi-Torque (70 kW/95 k) a 1,6 Hi-Flex (82 kW/112 k).
Zatiaľ nie je jasné, či sa modernizované Sandero ocitne aj v Európe, avšak modernizácia v sa dá vzhľadom na vek automobilu v najbližšej dobe očakávať.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?