Bugatii na různých světových autosalonech s oblibou ukazuje lehce pozměněné a lehce vyladěné speciální veze svého Veyronu. Šanghaj nebyla výjimkou.
Prvním kouskem je úprava otevřeného modelu Grand Sport. Technicky se nic nezměnilo, výkon je stále monstrózních 1001 koní, ladilo se vzhledem. Speciální edice totiž nabízí barevné ladění do kombinace bílé a námořnicky modré barvy. Patrné je to jak na exteriéru, tak i na interiéru, který je modrý, švy jsou však zvýrazněny bílou nití.
O něco výraznější je ladění modelu SuperSport. I zde nebylo zasahováno do motoru, 1200 koní snad musí stačit každému, karoserie je však kompletně vyvedena v uhlíkových materiálech. Uhlíková vlákna mají příznivý vliv na hmotnost a jejich vystavení na odiv všem očím je jistě velmi atraktivní.
Interiér je vybaven v kombinaci černé a béžové barvy, na několika místech se objevily také prvky z karbonu.
Tyto dva vozy jsou tak trochu labutí písní jednoho z nejfantastičtějších vozů poslední dekády. Geniální design Jozefa Kabaně, monstrózní výkony a přitom luxus, to vše již brzy skončí společně s naplněním limitované série. S Veyronem ale značka Bugatti v žádném případě neskončí.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?