Dalším faceliftem v řadě u Jaguaru jsou kupé XK a XKR.
Po oficiální premiéře faceliftu modelu XF je na řadě sportovní kupé XK, a to i ve variantě XKR. Vylepšen byl jak vzhled, tak i technická stránka vozu. Motory ale zůstaly při starém.
Po vizuální stránce je dle nás nová verze rozhodně krásnější. Ihned si všimnete nových LED diod v předních svítidlech či přepracovaného nárazníku. Nová je také mřížka chladiče. Ta je teď černá u verzí XK a XKR. Nejrychlejší varianta XKR-S dostala speciálně jen pro sebe ještě další úpravy předních partií. Zadní část je samozřejmě také upravena. Nové je výko kufru, světla rovněž zdobí ledky a uprostřed se leskne logo Jaguaru.
K dispozici bude pět nových barev karoserie. Pro litá kola dokonce můžete zvolit jednu z 11 variant v rozměrech od 18 do 20 palců.
Další novinkou je tzv. Black Pack, který nahrazuje všechny exteriérové chromované prvky černou variantou. Černé jsou také dvacetipalcové lesklé ráfky. K XKR vybavené tímto paketem také dostanete speciální boční polepy na karoserii.
Pohonné jednotky jsou staré známé osmiválce o objemu 5 litrů. Podle výbavy mají výkon 385, 510 nebo u XKR-S 550 koní.
K úpravám interiéru prozatím nemáme podrobné informace, snad jen že byl celkově omlazen a některé materiály jsou nyní kvalitnější.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.