De Tomaso Deuville, model ze 70. let, se vrací. Původní sedan se změnil na crossover a hodlá si opět hledat své místo na slunci.
Když se řekne SLS, asi se většině z nás vybaví Mercedes. Nevím co na to ale řekne, když značka De Tomaso představila model se stejným jménem. Sport Luxury Sedan, tedy sportovní a luxusní sedan, je sice pěkný název, ale kombinací se přeci najde... Možná i proto raději pojmenuje sériový kousek jako Deauville.
De Tomaso, zmrtvýchvstalá automobilka, chce zahájit výrobu modelu SLS/Deauville již brzy. Mimo tohoto modelu by ráda vyráběla i limuzíny a kupé, oboje v řádech tisíců vozů ročně a oba tyto vozy chce představit ještě letos. O značce De Tomaso tak jistě i na našich stránkách ještě uslyšíte.
Zatím víme, že De Tomaso, které vypadá, že by rádo zaútočilo na pozice BMW 5 GT, je poháněno šestiválcem o výkonu 300 koní. Dalších 250 koní dokáže přidat volba osmiválce, šetřivé potěší, že v plánu je i diesel. Už základní 2,8 dává slušné výkony, na stovku zrychlí poměrně těžký vůz za 6,7 sekundy. Kdo motory vyrábí, to nám firma nesdělila.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?