De Tomaso Deuville, model ze 70. let, se vrací. Původní sedan se změnil na crossover a hodlá si opět hledat své místo na slunci.
Když se řekne SLS, asi se většině z nás vybaví Mercedes. Nevím co na to ale řekne, když značka De Tomaso představila model se stejným jménem. Sport Luxury Sedan, tedy sportovní a luxusní sedan, je sice pěkný název, ale kombinací se přeci najde... Možná i proto raději pojmenuje sériový kousek jako Deauville.
De Tomaso, zmrtvýchvstalá automobilka, chce zahájit výrobu modelu SLS/Deauville již brzy. Mimo tohoto modelu by ráda vyráběla i limuzíny a kupé, oboje v řádech tisíců vozů ročně a oba tyto vozy chce představit ještě letos. O značce De Tomaso tak jistě i na našich stránkách ještě uslyšíte.
Zatím víme, že De Tomaso, které vypadá, že by rádo zaútočilo na pozice BMW 5 GT, je poháněno šestiválcem o výkonu 300 koní. Dalších 250 koní dokáže přidat volba osmiválce, šetřivé potěší, že v plánu je i diesel. Už základní 2,8 dává slušné výkony, na stovku zrychlí poměrně těžký vůz za 6,7 sekundy. Kdo motory vyrábí, to nám firma nesdělila.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.