Na ženevském autosalonu se představil nový model od německého Wiesmannu.
Wiesmann se soustředí na výrobu puristických sporťáků. Spyder je další v řadě a opět nepůjde o nudný design. Vzhled auta je opravdu kontroverzní, což mu jenom pomůže k popularitě.
Určitě se najde spouta lidí, kterým se nebude líbit. Nikdo mu ale nemůže upřít, že poutá pozornost okolí. A to je u sporťáků nutný parametr. Nenajdete zde žádné čelní sklo, dveře ani jiné podobné zbytečnosti. Pouze volant, pedály, sedačku a pár tlačítek. U Wiesmannů tvrdí, že jde o nejpurističtější sporťák co zatím vytvořili. A my jim to věříme.
Co se pohonu týče, na starosti ho má V8 s výkonem 420 koní. Ucházející hodnota pro auto vážící 1000 kilogramů. Z nuly na sto se dostanete za 4 vteřiny, a pak dále až na maximálku 290 km/h. Pokud hodláte cestovat touhle rychlostí, doporučuji brýle. Vám a hmyzu totiž nestojí nic v cestě.
Výroba ještě není na sto procent potvrzená. Pokud ale Spyder dostane zelenou, na silnicích ho neuvidíme dříve než příští rok.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?