Toyota Verso-S je ideální útočník s tahem na peněženky evropských kupujících. Malý, přitom prostorný. Podobných tu již pár máme, bude Toyota Verso-S tím pravým ořechovým?
Nová Toyota Verso-S se objevila v některých cenících a spolu s ní i sada oficiálních čísel a informací. Příkladem budiž francouzský dovozce.
V nabídce budou zpočátku pouhé dva motory, jeden benzínový, všestranně vychvalovaný 1,33 DualVVT-i s výkonem sto koní a devadesátikoňový diesel 1,4 D-4D. Oba motory budou standardně spřaženy se šestistupňovou převodovkou, ale pro dvě nejvyšší výbavy je možné objednat automaty, v případě benzínu jde o plynule měnitelnou převodovku CVT, v případě dieselu o klasický automat.
Vůz disponuje čtveřicí výbav, které jsou pojmenovány tradičně, Natura, Terra, Luna a Sol, přičemž už základní výbava obsahuje kompletní sadu sedmi airbagů, rádio, VSC+ (tedy protismykový systém), palubní počítač a další. Francouzská výbava kupodivu obsahuje klimatizace až ve výbavě Luna, tedy druhé nejvyšší, uvidíme, zda tomu tak bude i u nás.
Samotné Verso-S je dlouhé 399 cm, tedy téměř stejně jako Škoda Fabia, jeho kufr je přitom slušných 429 litrů. Šířka je 170 cm a výška 160 cm.
A co za to? Francouzský dealer nabízí základní verzi s motorem 1,33 a výbavou Natura za 15 tisíc euro, což dává 365 tisíc korun. Diesel je možné koupit ve výbavě Terra za 17 725 eur, tedy 430 tisíc korun. Nejvyšší konfigurace s dieselem vybaveným automatem a maximální výbavou Sol je v nabídce za necelých 22 tisíc euro, asi 530 tisíc korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.