 
            Krásná, sexy a s plnými tvary. Vaše ženy si ji zamilují. Taková je nová generace Lancia Ypsilon. Známe její základní tvary.
Lancia Ypsilion plnila vždy roli kabelky pro ženy, kterou nabízel koncern Fiat pro tuto cílovou skupinu v první řadě.
Design jasně vychází z nové Lancie Delta, kterou značka prodává již nějaký rok, je ale o třídu menší, čemuž se designeři samozřejmě museli přizpůsobit, a zepředu možná trochu agresivnější.
Ypsilon hodlá být jedním z nejprémiovějších modelů ve třídě a i díky jemu chce zvýšit roční výrobu na trojnásobek, asi na 300 tisíc vozů. Možná ne úplně dobrou reklamu mu bude dělat to, že jeho výroba bude probíhat v Polsku po boku modelu 500.
Lancia dostane poměrně širokou paletu motorů počínaje mikromotorem 0,9, dočkáme se jistě i oblíbených dieselů 1,3 multijet a benzínů 1,4 T-jet.
Nový Ypsilon se začne vyrábět v létě a Lancia s ním jednoznačně nekončí, jelikož na letošek má naplánovány ještě dva další modely.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?