Krásná, sexy a s plnými tvary. Vaše ženy si ji zamilují. Taková je nová generace Lancia Ypsilon. Známe její základní tvary.
Lancia Ypsilion plnila vždy roli kabelky pro ženy, kterou nabízel koncern Fiat pro tuto cílovou skupinu v první řadě.
Design jasně vychází z nové Lancie Delta, kterou značka prodává již nějaký rok, je ale o třídu menší, čemuž se designeři samozřejmě museli přizpůsobit, a zepředu možná trochu agresivnější.
Ypsilon hodlá být jedním z nejprémiovějších modelů ve třídě a i díky jemu chce zvýšit roční výrobu na trojnásobek, asi na 300 tisíc vozů. Možná ne úplně dobrou reklamu mu bude dělat to, že jeho výroba bude probíhat v Polsku po boku modelu 500.
Lancia dostane poměrně širokou paletu motorů počínaje mikromotorem 0,9, dočkáme se jistě i oblíbených dieselů 1,3 multijet a benzínů 1,4 T-jet.
Nový Ypsilon se začne vyrábět v létě a Lancia s ním jednoznačně nekončí, jelikož na letošek má naplánovány ještě dva další modely.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?