Těsně před premiérou na autosalonu v ženevě Renault odhalil limitovanou edici Méganu Coupé Monaco GP.
Autosalon v Ženevě se blíží a každá automobilka se snaží přijít s něčím originálním, čím by se prezentovala Evropě. Renault na to jde mimo jiné speciální limitovanou edici Méganu Coupé, kterou nazval Monaco GP.
Karoserie má bílý perleťový lak doplněný černými detaily. Těmi jsou například zrcátka lakovaná černou barvou s názvem Etoilé. Tím samým lakem je pak také vylepšen spoiler a okolí mlhových světel. O lepší vzhled se také postaraly nárazníky z paketu GT a litá 17-ti palcová kola.
Interiér je doladěn doplňky v perleťově bílém laku, speciálními koberečky či logy Monaco GP. Každé auto této limitované edice bude mít také plaketku se sériovým číslem.
V základní verzi bude k pohonu sloužit jeden z pěti nabízených motorů. Dieselové varianty jsou dCi 110 EDC, dCi 130 a dCi 160. Benzíny jsou dva, a to Tce 130 a Tce 180.
R.S. variantu bude pohánět dvoulitr o výkonu 247 koní (184 kW) s kroutícím momentem 340 Nm. Půjde samozřejmě o benzín spalující jednotku. K této variantě dostanete vše co bylo zmíněno výše plus kožené čalounění a 18-ti palcová kola.
Ceny prozatím zveřejněny nebyly, prodej by ale měl být zahájen již v březnu.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.