Těsně před premiérou na autosalonu v ženevě Renault odhalil limitovanou edici Méganu Coupé Monaco GP.
Autosalon v Ženevě se blíží a každá automobilka se snaží přijít s něčím originálním, čím by se prezentovala Evropě. Renault na to jde mimo jiné speciální limitovanou edici Méganu Coupé, kterou nazval Monaco GP.
Karoserie má bílý perleťový lak doplněný černými detaily. Těmi jsou například zrcátka lakovaná černou barvou s názvem Etoilé. Tím samým lakem je pak také vylepšen spoiler a okolí mlhových světel. O lepší vzhled se také postaraly nárazníky z paketu GT a litá 17-ti palcová kola.
Interiér je doladěn doplňky v perleťově bílém laku, speciálními koberečky či logy Monaco GP. Každé auto této limitované edice bude mít také plaketku se sériovým číslem.
V základní verzi bude k pohonu sloužit jeden z pěti nabízených motorů. Dieselové varianty jsou dCi 110 EDC, dCi 130 a dCi 160. Benzíny jsou dva, a to Tce 130 a Tce 180.
R.S. variantu bude pohánět dvoulitr o výkonu 247 koní (184 kW) s kroutícím momentem 340 Nm. Půjde samozřejmě o benzín spalující jednotku. K této variantě dostanete vše co bylo zmíněno výše plus kožené čalounění a 18-ti palcová kola.
Ceny prozatím zveřejněny nebyly, prodej by ale měl být zahájen již v březnu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.