Těsně před premiérou na autosalonu v ženevě Renault odhalil limitovanou edici Méganu Coupé Monaco GP.
Autosalon v Ženevě se blíží a každá automobilka se snaží přijít s něčím originálním, čím by se prezentovala Evropě. Renault na to jde mimo jiné speciální limitovanou edici Méganu Coupé, kterou nazval Monaco GP.
Karoserie má bílý perleťový lak doplněný černými detaily. Těmi jsou například zrcátka lakovaná černou barvou s názvem Etoilé. Tím samým lakem je pak také vylepšen spoiler a okolí mlhových světel. O lepší vzhled se také postaraly nárazníky z paketu GT a litá 17-ti palcová kola.
Interiér je doladěn doplňky v perleťově bílém laku, speciálními koberečky či logy Monaco GP. Každé auto této limitované edice bude mít také plaketku se sériovým číslem.
V základní verzi bude k pohonu sloužit jeden z pěti nabízených motorů. Dieselové varianty jsou dCi 110 EDC, dCi 130 a dCi 160. Benzíny jsou dva, a to Tce 130 a Tce 180.
R.S. variantu bude pohánět dvoulitr o výkonu 247 koní (184 kW) s kroutícím momentem 340 Nm. Půjde samozřejmě o benzín spalující jednotku. K této variantě dostanete vše co bylo zmíněno výše plus kožené čalounění a 18-ti palcová kola.
Ceny prozatím zveřejněny nebyly, prodej by ale měl být zahájen již v březnu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.