Těsně před premiérou na autosalonu v ženevě Renault odhalil limitovanou edici Méganu Coupé Monaco GP.
Autosalon v Ženevě se blíží a každá automobilka se snaží přijít s něčím originálním, čím by se prezentovala Evropě. Renault na to jde mimo jiné speciální limitovanou edici Méganu Coupé, kterou nazval Monaco GP.
Karoserie má bílý perleťový lak doplněný černými detaily. Těmi jsou například zrcátka lakovaná černou barvou s názvem Etoilé. Tím samým lakem je pak také vylepšen spoiler a okolí mlhových světel. O lepší vzhled se také postaraly nárazníky z paketu GT a litá 17-ti palcová kola.
Interiér je doladěn doplňky v perleťově bílém laku, speciálními koberečky či logy Monaco GP. Každé auto této limitované edice bude mít také plaketku se sériovým číslem.
V základní verzi bude k pohonu sloužit jeden z pěti nabízených motorů. Dieselové varianty jsou dCi 110 EDC, dCi 130 a dCi 160. Benzíny jsou dva, a to Tce 130 a Tce 180.
R.S. variantu bude pohánět dvoulitr o výkonu 247 koní (184 kW) s kroutícím momentem 340 Nm. Půjde samozřejmě o benzín spalující jednotku. K této variantě dostanete vše co bylo zmíněno výše plus kožené čalounění a 18-ti palcová kola.
Ceny prozatím zveřejněny nebyly, prodej by ale měl být zahájen již v březnu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?