Kia ukázala interiér svého nového malého vozu Picanto. Ukazuje na velmi pozitivní trend mezi malými vozy.
Kde jsou ty doby, kdy byly interiéry malých vozů jen jeden vylisovaný kus plastu s otvorem pro tři kolečka ventilace a obdélníkovou dírou pro rádio. Automobilky se dnes musejí hodně ohánět, aby nabídly zajímavé interiéry. Jmenujme v tomto například Chevrolet Spark nebo Ford Fiesta.
Zdá se, že ambici zařadit se vedle nich má i Kia Picanto. Pro zájemce připravila Kia interiér, který, zdá se, se má k světu. Zejména za dvouramenný volant se automobilka určitě nemusí stydět.
Jen dodáme, že k dispozici by měla být poměrně rozsáhlá bezpečnostní výbava čítající mimo jiné šestici airbagů a různé elektronické pomocníky. K dispozici budou pravděpodobně tři motory o výkonech 68 až 85 koní.
Uvidíme, jak si Kia poradí s očekávanou novinkou na českém trhu, očekávanou malou Škodou.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.