Stalo se dobrým zvykem inovovat vyráběné modely po čtyřech letech jejich výroby. Právě čtyři roky jsou i prvnímu kupé-kabrioletu od Volkswagenu, modelu Eos.
Automobilka v poslední době inovuje celou škálu svých modelů odvozených od Golfu. Kromě přímo nového Golfu tu máme i novou Jettu a Golf Variant.
Verze po faceliftu dostane inovovanou přední masku, která se více přiblíží ostatním modelům Volkswagenu. Změní se přední i zadní masku.
Měly by se zlepšit i materiály v interiéru, nový je také volant.
K mání budou motory 1,4 TSI o výkonech 122 a 160 koní a také dvoulitr 210 koní. Dieselová volba bude 140 koní výkonná.
Novinka se představí v lednu v LA.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.