KTM X-Bow. Neskutečně nepraktické auto, které ale stejně fascinuje. Jde o auto, které se kupuje z čisté lásky, rozhodně ne z rozumu. A KTM k tomu přidává další důvod.
Nedá se říct, že by současný X-Bow byl pomalý. Přesto ale mohl na své kolegy například z Caterhamu trochu ztrácet, přece jenom 220 koní není nikterak závratný výkon, přestože byl naistalován ve voze vážícím jen osm metráků.
KTM naštěstí použilo motor 2,0 TFSI známý z Volkswagenu, který se dá velmi dobře ladit a mnoho dílen ví jak na to. Proto se objevilo mnoho úprav zvyšující výkon o dobrou stovku koní. KTM se rozhodlo na touhách po vyšším výkonu také profitovat a připravilo X-Bow R.
To má pod kapotou výkonný motor z Audi S3 o výkonu 265 koní. To ale rakouskému malovýrobci nestačilo, takže po dalším ladění je finální výkon 300 koní.
Novinka bude prodávána jako čistě okruhová i homologovaná pro běžný provoz.