Prvé oficiálne informácie o modernizovanom modeli Hyundai i10 pochádzajú od automobilky samotnej, oficiálne fotografie však zatiaľ neboli zverejnené. Server www.overdrive.in však publikoval tajne nasnímané fotografie novinky, ktorá sa predstaví už v Paríži.
Autosalón v Paríži bude svedkom ďalšieho odhalenia faceliftovaného automobilu. Tento krát novinka o modernizácii karosérie, interiéru a techniky pochádza z dielne kórejskej automobilky Hyundai. Reč je o najmenšom modeli v ponuke - i10.
Hyundai i10 je klasickým zástupcom minivozidiel, kde sa pohybujú modely ako Volkswagen Fox, Kia Picanto, Fiat Panda alebo Ford Ka. Kórejci sa rozhodli pre modernizáciu po približne troch rokoch od predstavenia „í-desiatky“, tá sa prejavila hlavne na dizajne automobilu.
Hyundai i10 sa bude pozerať na svet prostredníctvom dvojice svetlometov s novým tvarovaním. medzi nimi sa rozprestiera nová maska chladiča, inšpirovaná najnovším prírastkom do rodiny Hyundai, modelom ix35. Celok tak vyzerá podstatne emotívnejšie, mierne zmeny sa dotkli aj zadných partií, kde sú koncové svetlomety s novou grafikou a nárazník s nápaditejším tvarovaním.
Pokial ide o modernizáciu interiéru, tu sa zmeny prejavia zrejme len novými poťahovými materiálmi sedadiel. Benzínové pohonné jednotky s objemom 1,1 litra (48 kW/60 k) a 1,2 litra (59 kW/80 k), rovnako aj maloobjemový vznetový motor 1,1 CRDi VGT (55 kW/75 k) budú spĺňať emisnú normu Euro 5.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.