Prvé oficiálne informácie o modernizovanom modeli Hyundai i10 pochádzajú od automobilky samotnej, oficiálne fotografie však zatiaľ neboli zverejnené. Server www.overdrive.in však publikoval tajne nasnímané fotografie novinky, ktorá sa predstaví už v Paríži.
Autosalón v Paríži bude svedkom ďalšieho odhalenia faceliftovaného automobilu. Tento krát novinka o modernizácii karosérie, interiéru a techniky pochádza z dielne kórejskej automobilky Hyundai. Reč je o najmenšom modeli v ponuke - i10.
Hyundai i10 je klasickým zástupcom minivozidiel, kde sa pohybujú modely ako Volkswagen Fox, Kia Picanto, Fiat Panda alebo Ford Ka. Kórejci sa rozhodli pre modernizáciu po približne troch rokoch od predstavenia „í-desiatky“, tá sa prejavila hlavne na dizajne automobilu.
Hyundai i10 sa bude pozerať na svet prostredníctvom dvojice svetlometov s novým tvarovaním. medzi nimi sa rozprestiera nová maska chladiča, inšpirovaná najnovším prírastkom do rodiny Hyundai, modelom ix35. Celok tak vyzerá podstatne emotívnejšie, mierne zmeny sa dotkli aj zadných partií, kde sú koncové svetlomety s novou grafikou a nárazník s nápaditejším tvarovaním.
Pokial ide o modernizáciu interiéru, tu sa zmeny prejavia zrejme len novými poťahovými materiálmi sedadiel. Benzínové pohonné jednotky s objemom 1,1 litra (48 kW/60 k) a 1,2 litra (59 kW/80 k), rovnako aj maloobjemový vznetový motor 1,1 CRDi VGT (55 kW/75 k) budú spĺňať emisnú normu Euro 5.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.