Prvé oficiálne informácie o modernizovanom modeli Hyundai i10 pochádzajú od automobilky samotnej, oficiálne fotografie však zatiaľ neboli zverejnené. Server www.overdrive.in však publikoval tajne nasnímané fotografie novinky, ktorá sa predstaví už v Paríži.
Autosalón v Paríži bude svedkom ďalšieho odhalenia faceliftovaného automobilu. Tento krát novinka o modernizácii karosérie, interiéru a techniky pochádza z dielne kórejskej automobilky Hyundai. Reč je o najmenšom modeli v ponuke - i10.
Hyundai i10 je klasickým zástupcom minivozidiel, kde sa pohybujú modely ako Volkswagen Fox, Kia Picanto, Fiat Panda alebo Ford Ka. Kórejci sa rozhodli pre modernizáciu po približne troch rokoch od predstavenia „í-desiatky“, tá sa prejavila hlavne na dizajne automobilu.
Hyundai i10 sa bude pozerať na svet prostredníctvom dvojice svetlometov s novým tvarovaním. medzi nimi sa rozprestiera nová maska chladiča, inšpirovaná najnovším prírastkom do rodiny Hyundai, modelom ix35. Celok tak vyzerá podstatne emotívnejšie, mierne zmeny sa dotkli aj zadných partií, kde sú koncové svetlomety s novou grafikou a nárazník s nápaditejším tvarovaním.
Pokial ide o modernizáciu interiéru, tu sa zmeny prejavia zrejme len novými poťahovými materiálmi sedadiel. Benzínové pohonné jednotky s objemom 1,1 litra (48 kW/60 k) a 1,2 litra (59 kW/80 k), rovnako aj maloobjemový vznetový motor 1,1 CRDi VGT (55 kW/75 k) budú spĺňať emisnú normu Euro 5.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.