Prvé oficiálne informácie o modernizovanom modeli Hyundai i10 pochádzajú od automobilky samotnej, oficiálne fotografie však zatiaľ neboli zverejnené. Server www.overdrive.in však publikoval tajne nasnímané fotografie novinky, ktorá sa predstaví už v Paríži.
Autosalón v Paríži bude svedkom ďalšieho odhalenia faceliftovaného automobilu. Tento krát novinka o modernizácii karosérie, interiéru a techniky pochádza z dielne kórejskej automobilky Hyundai. Reč je o najmenšom modeli v ponuke - i10.
Hyundai i10 je klasickým zástupcom minivozidiel, kde sa pohybujú modely ako Volkswagen Fox, Kia Picanto, Fiat Panda alebo Ford Ka. Kórejci sa rozhodli pre modernizáciu po približne troch rokoch od predstavenia „í-desiatky“, tá sa prejavila hlavne na dizajne automobilu.
Hyundai i10 sa bude pozerať na svet prostredníctvom dvojice svetlometov s novým tvarovaním. medzi nimi sa rozprestiera nová maska chladiča, inšpirovaná najnovším prírastkom do rodiny Hyundai, modelom ix35. Celok tak vyzerá podstatne emotívnejšie, mierne zmeny sa dotkli aj zadných partií, kde sú koncové svetlomety s novou grafikou a nárazník s nápaditejším tvarovaním.
Pokial ide o modernizáciu interiéru, tu sa zmeny prejavia zrejme len novými poťahovými materiálmi sedadiel. Benzínové pohonné jednotky s objemom 1,1 litra (48 kW/60 k) a 1,2 litra (59 kW/80 k), rovnako aj maloobjemový vznetový motor 1,1 CRDi VGT (55 kW/75 k) budú spĺňať emisnú normu Euro 5.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?