Posledné vylepšenie vzhľadu kompaktného Note z dielne automobilky Nissan prebehlo v roku 2008. Japonci sa však rozhodli Note ešte nejaký čas ponechať v aktuálnej generácii vo výrobnom programe, a tak prišli s ďalšími drobnými zmenami vzhľadu a modifikáciou pohonných jednotiek.
Na prvý pohľad Nissan Note pre modelový rok 2011 nevyzerá inak, než aktuálna verzia. Nissan však tvrdí, že pozmenil detaily masky chladiča, po novom budú mať všetky verzie strieborne lakované kľučky dverí, vyššie stupne výbavy budú mať načierno lakované B a C stĺpiky karosérie. Rozšírila sa aj možnosť výberu odtieňov karosérie, novinkou je červená a šedá metalíza.
Na niektorých trhoch bude k dispozícii špeciálna edícia N-Tec so športovejšie tvarovaným predným nárazníkom a výraznejšími otvormi pre prívod vzduchu. Na jeho spodnej hrane je integrovaný spojler.
V interiéry by sa nemali odohrať žiadne zmeny, tou jedinou bude audiosystém vybavený vstupom pre USB a iPod.
Pokiaľ ide o pohonné jednotky, všetky boli modifikované tak, aby spĺňali emisnú normu Euro 5. Na výber sú benzínové motory s objemom 1,4 (65 kW/88 k) a 1,6 litra (81 kW/110 k) a naftový motor 1,5 dCi (63 kW/86 k, 76 kW/103 k). Všetky modely Note v modelovom roku 2011 budú štandardne vybavené stabilizačným systémom ESP.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?