Posledné vylepšenie vzhľadu kompaktného Note z dielne automobilky Nissan prebehlo v roku 2008. Japonci sa však rozhodli Note ešte nejaký čas ponechať v aktuálnej generácii vo výrobnom programe, a tak prišli s ďalšími drobnými zmenami vzhľadu a modifikáciou pohonných jednotiek.
Na prvý pohľad Nissan Note pre modelový rok 2011 nevyzerá inak, než aktuálna verzia. Nissan však tvrdí, že pozmenil detaily masky chladiča, po novom budú mať všetky verzie strieborne lakované kľučky dverí, vyššie stupne výbavy budú mať načierno lakované B a C stĺpiky karosérie. Rozšírila sa aj možnosť výberu odtieňov karosérie, novinkou je červená a šedá metalíza.
Na niektorých trhoch bude k dispozícii špeciálna edícia N-Tec so športovejšie tvarovaným predným nárazníkom a výraznejšími otvormi pre prívod vzduchu. Na jeho spodnej hrane je integrovaný spojler.
V interiéry by sa nemali odohrať žiadne zmeny, tou jedinou bude audiosystém vybavený vstupom pre USB a iPod.
Pokiaľ ide o pohonné jednotky, všetky boli modifikované tak, aby spĺňali emisnú normu Euro 5. Na výber sú benzínové motory s objemom 1,4 (65 kW/88 k) a 1,6 litra (81 kW/110 k) a naftový motor 1,5 dCi (63 kW/86 k, 76 kW/103 k). Všetky modely Note v modelovom roku 2011 budú štandardne vybavené stabilizačným systémom ESP.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.