Posledné vylepšenie vzhľadu kompaktného Note z dielne automobilky Nissan prebehlo v roku 2008. Japonci sa však rozhodli Note ešte nejaký čas ponechať v aktuálnej generácii vo výrobnom programe, a tak prišli s ďalšími drobnými zmenami vzhľadu a modifikáciou pohonných jednotiek.
Na prvý pohľad Nissan Note pre modelový rok 2011 nevyzerá inak, než aktuálna verzia. Nissan však tvrdí, že pozmenil detaily masky chladiča, po novom budú mať všetky verzie strieborne lakované kľučky dverí, vyššie stupne výbavy budú mať načierno lakované B a C stĺpiky karosérie. Rozšírila sa aj možnosť výberu odtieňov karosérie, novinkou je červená a šedá metalíza.
Na niektorých trhoch bude k dispozícii špeciálna edícia N-Tec so športovejšie tvarovaným predným nárazníkom a výraznejšími otvormi pre prívod vzduchu. Na jeho spodnej hrane je integrovaný spojler.
V interiéry by sa nemali odohrať žiadne zmeny, tou jedinou bude audiosystém vybavený vstupom pre USB a iPod.
Pokiaľ ide o pohonné jednotky, všetky boli modifikované tak, aby spĺňali emisnú normu Euro 5. Na výber sú benzínové motory s objemom 1,4 (65 kW/88 k) a 1,6 litra (81 kW/110 k) a naftový motor 1,5 dCi (63 kW/86 k, 76 kW/103 k). Všetky modely Note v modelovom roku 2011 budú štandardne vybavené stabilizačným systémom ESP.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.