Posledné vylepšenie vzhľadu kompaktného Note z dielne automobilky Nissan prebehlo v roku 2008. Japonci sa však rozhodli Note ešte nejaký čas ponechať v aktuálnej generácii vo výrobnom programe, a tak prišli s ďalšími drobnými zmenami vzhľadu a modifikáciou pohonných jednotiek.
Na prvý pohľad Nissan Note pre modelový rok 2011 nevyzerá inak, než aktuálna verzia. Nissan však tvrdí, že pozmenil detaily masky chladiča, po novom budú mať všetky verzie strieborne lakované kľučky dverí, vyššie stupne výbavy budú mať načierno lakované B a C stĺpiky karosérie. Rozšírila sa aj možnosť výberu odtieňov karosérie, novinkou je červená a šedá metalíza.
Na niektorých trhoch bude k dispozícii špeciálna edícia N-Tec so športovejšie tvarovaným predným nárazníkom a výraznejšími otvormi pre prívod vzduchu. Na jeho spodnej hrane je integrovaný spojler.
V interiéry by sa nemali odohrať žiadne zmeny, tou jedinou bude audiosystém vybavený vstupom pre USB a iPod.
Pokiaľ ide o pohonné jednotky, všetky boli modifikované tak, aby spĺňali emisnú normu Euro 5. Na výber sú benzínové motory s objemom 1,4 (65 kW/88 k) a 1,6 litra (81 kW/110 k) a naftový motor 1,5 dCi (63 kW/86 k, 76 kW/103 k). Všetky modely Note v modelovom roku 2011 budú štandardne vybavené stabilizačným systémom ESP.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?