 
            Společnost Gordona Murraye konečně oficiálně ukázala svůj model T.25. Stalo se tak na půdě školy Smith School of Enterprise and the Environment v Oxfordu.
O projektu mikrovozítka T.25 jsme vás již informovali, přinesli jsme i pár neoficiálních snímků. Nyní konečně výrobce zveřejnil první tři oficiální fota.
Snímky potvrzují koncepci kabiny 1+2 a přístup do kabiny vyklopením přední části vozu. Design je dle očekávání velice triviální, zajímavé je například vyústění výfuku ve střední části zádi vozu. Kompaktní koncepce úzké a vyšší karoserie je do města jako stvořena. Velká kulatá vysoko umístěná zpětná zrcátka jsou jistě nanejvýš praktická.
T.25 bude rozpohybovávat tříválcový dvanáctiventilový zážehový motor. Jednotka vyvine výkon 51 koní, dokáže vozítko rozpohybovat na 156 km/h a zrychlí na stovku za 16,2 sekundy.
Poprvé nás Murray nechal nahlédnout i do útrob interiéru. Ten je tak jednoduchý, že už to snad ani více nejde. Dva analogové přístroje, sportovně pojatý volant s aibagem a několik málo tlačítek.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?