Společnost Gordona Murraye konečně oficiálně ukázala svůj model T.25. Stalo se tak na půdě školy Smith School of Enterprise and the Environment v Oxfordu.
O projektu mikrovozítka T.25 jsme vás již informovali, přinesli jsme i pár neoficiálních snímků. Nyní konečně výrobce zveřejnil první tři oficiální fota.
Snímky potvrzují koncepci kabiny 1+2 a přístup do kabiny vyklopením přední části vozu. Design je dle očekávání velice triviální, zajímavé je například vyústění výfuku ve střední části zádi vozu. Kompaktní koncepce úzké a vyšší karoserie je do města jako stvořena. Velká kulatá vysoko umístěná zpětná zrcátka jsou jistě nanejvýš praktická.
T.25 bude rozpohybovávat tříválcový dvanáctiventilový zážehový motor. Jednotka vyvine výkon 51 koní, dokáže vozítko rozpohybovat na 156 km/h a zrychlí na stovku za 16,2 sekundy.
Poprvé nás Murray nechal nahlédnout i do útrob interiéru. Ten je tak jednoduchý, že už to snad ani více nejde. Dva analogové přístroje, sportovně pojatý volant s aibagem a několik málo tlačítek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.