Citroën uvede v květnu na trh svojí „stylovku“ model DS3. Po uvedení nové generace modelu C3 jde o další nový významný model francouzského výrobce.
DS3 bude v nabídce ve třech úrovní výbavy: Chic, So Chic a Sport Chic. Ty budou kombinovány se třemi benzinovými motory – 1,4 VTi (95 koní), 1,6 VTi (120 koní) a 1,6 THP (150 koní). Pokud patříte k milovníkům naftového pohonu nabídne vám DS3 motory 1,4 HDi (70 koní), 1,6 HDi (90 koní) a 1,6 HDi (110 koní).Nejlevnější variantou bude 1,4 VTi Chic za 365 tisíc Kč, nejdražší verzí v nabídce bude 1,6 HDi 110 Sport Chic za 500 tisíc Kč.
V základní výbavě Chic dostanete tempomat, palubní počítač, ESP, 6 airbagů, mlhovky, zrcátka a přední okna v elektrice, volant potažený kůží, rádio s přehráváním CD a MP3 s ovládáním na volantu.Vyšší výbava So Chic nabídne navrch diody pro denní svícení, manuální klimatizaci, dvoubarevné lakování a elektrony.Vrcholná verze Sport Chic nabízí ještě lepší audiosystém, handsfree s podporou Bluetooth, výškově stavitelná přední sedadla, automatickou klimatizaci a sedmnáctipalcová litá kola.DS3 nabídne veliké možnosti individualizace. Lze vybírat z osmi designů elektronů, sedmi designů interiéru, čtyři speciální grafiky střechy a 11 laků karoserie.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?