Jak jsme již dnes informovali, tak Citroën přichází se studií ukazující tvář budoucího modelu DS4. Nyní francouzi uveřejnili pár informací a fotografií.
Takže co zatím víme? Půjde o druhého zástupce do rozrůstající se řady DS. Jedná se o třídveřový čtyřmístný hatchback. Rozměry konceptu jsou na délku 4,26m, do šířky 1,82m a na výšku 1,48m. Koncept je postaven na devatenáctipalcových kolech, ty se pravděpodobně do sériové verze nedostanou.Pokud jde o pohonnou jednotku hovoří se o hybridu, kombinujícím dieselový motor HDi s elektromotorem. Produkční verze DS4 se ukáže na podzim v Paříži. Více se snad dozvíme při premiéře konceptu High Rider v Ženevě 2.března.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.