Nejluxusnější Lexus bude zase o píď lepší, zaslouží se o to facelift, který se světu představil na autosalonu ve Frankfurtu.
Jak zdokonalit téměř dokonalé? Jde to. Lexus si vyhrál s detaily a učinil svou vlajkovou loď zase o kousek přitažlivější.
Nejvíc se soustředil na komfort cestujících uvnitř. Zatímco dosud Lexusy LS při vypnutí motoru jen odsunuly volant tak, aby vystupování bylo pro řidiče příjemnější, nyní se i sedadlo samo posune do polohy příjemnější pro nastupování a vystupování. Při nastartování motoru se vše vrátí do nastavené pozice.
Zadní sedadla se dočkají příplatkového relaxačního balíčku. Zatímco dosud si vrchol pohodlí mohli vychutnávat jen lidé se čtyřmístnou verzí a oddělenými sedadly, Lexus nyní vylepšil i verzi se zadní třímístnou lavicí. I ta nyní dostala masážní funkce a nastavitelnou podložku pro nohy.
Automobilka se při ladění podvozku pokusila také vylepšit komfort cestujících. Přepracování by to mělo umožnit.
Také zábavní aparatura je o kousek lepší, navigace má nyní harddisk o kapacitě 40 gigabajtů, kam se pohodlně vejdou mapy celé Evropy. Až 10 GB z tohoto disku může být vyhrazeno na skladby v mp3. Audiosystém Mark Levinson s devatenácti reproduktory a prostorovým zvukem 7.1 kanálů je nyní standardem.
Samozřejmostí jsou potom nové barvy a další typické faceliftové detaily.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.