Nejluxusnější Lexus bude zase o píď lepší, zaslouží se o to facelift, který se světu představil na autosalonu ve Frankfurtu.
Jak zdokonalit téměř dokonalé? Jde to. Lexus si vyhrál s detaily a učinil svou vlajkovou loď zase o kousek přitažlivější.
Nejvíc se soustředil na komfort cestujících uvnitř. Zatímco dosud Lexusy LS při vypnutí motoru jen odsunuly volant tak, aby vystupování bylo pro řidiče příjemnější, nyní se i sedadlo samo posune do polohy příjemnější pro nastupování a vystupování. Při nastartování motoru se vše vrátí do nastavené pozice.
Zadní sedadla se dočkají příplatkového relaxačního balíčku. Zatímco dosud si vrchol pohodlí mohli vychutnávat jen lidé se čtyřmístnou verzí a oddělenými sedadly, Lexus nyní vylepšil i verzi se zadní třímístnou lavicí. I ta nyní dostala masážní funkce a nastavitelnou podložku pro nohy.
Automobilka se při ladění podvozku pokusila také vylepšit komfort cestujících. Přepracování by to mělo umožnit.
Také zábavní aparatura je o kousek lepší, navigace má nyní harddisk o kapacitě 40 gigabajtů, kam se pohodlně vejdou mapy celé Evropy. Až 10 GB z tohoto disku může být vyhrazeno na skladby v mp3. Audiosystém Mark Levinson s devatenácti reproduktory a prostorovým zvukem 7.1 kanálů je nyní standardem.
Samozřejmostí jsou potom nové barvy a další typické faceliftové detaily.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?