Po inovovanom kabriolete Volvo C70 prišiel na rad aj facelift štýlového hatchbacku C30. Zmeny zasiahli prevažne prednú masku, ktorá vychádza práve z faceliftovaného kabrioletu C70.
Štýlový švédsky hatchback Volvo C30 sa na frankfurtskom autosalóne predstaví vo svojej inovovanej podobe. Od predchodcu sa bude líšiť hlavne tvarmi prednej časti, ktorá nie je nepodobná kupé-kabrioletu Volvo C70, ktoré taktiež nedávno prebehlo faceliftom. Inšpiráciou pre tvary prednej časti vozidla sa stal koncept sedanu S60, pochopiteľne môžeme nájsť aj podobné prvky, ktoré sme videli na Volve XC60. Pre exteriér je pripravený nový perleťový lak Orange Flame Metalic a nový športový paket.
Facelift sa v interiéri takmer vôbec neprejavil, k dispozícii sú nové materiály a farebné kombinácie prvkov. Pod kapotou taktiež neprebehla žiadna výraznejšia zmena, k dispozícii budú rovnaké pohonné jednotky ako doteraz. Pre športovo založených zákazníkov je tu ďalšia možnosť – k dispozícii je príplatkový pritvrdený podvozok s tuhším pružením a riadením s lepšou odozvou. Naopak, pre ľudí, ktorým záleží na spotrebe paliva je pripravená ekologická varianta C30 DRIVe so systémom Start/Stop, ktorý sa dodáva spoločne s naftovým agregátom 1,6D. Priemerná spotreba tejto eko verzie v kombinovanom cykle je len 3,9 l/100 km.
Modernizované Volvo C30 s novou tvárou sa verejnosti predstaví na autosalóne vo Frankfurte, následne zavíta aj do predajní.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.