Po inovovanom kabriolete Volvo C70 prišiel na rad aj facelift štýlového hatchbacku C30. Zmeny zasiahli prevažne prednú masku, ktorá vychádza práve z faceliftovaného kabrioletu C70.
Štýlový švédsky hatchback Volvo C30 sa na frankfurtskom autosalóne predstaví vo svojej inovovanej podobe. Od predchodcu sa bude líšiť hlavne tvarmi prednej časti, ktorá nie je nepodobná kupé-kabrioletu Volvo C70, ktoré taktiež nedávno prebehlo faceliftom. Inšpiráciou pre tvary prednej časti vozidla sa stal koncept sedanu S60, pochopiteľne môžeme nájsť aj podobné prvky, ktoré sme videli na Volve XC60. Pre exteriér je pripravený nový perleťový lak Orange Flame Metalic a nový športový paket.
Facelift sa v interiéri takmer vôbec neprejavil, k dispozícii sú nové materiály a farebné kombinácie prvkov. Pod kapotou taktiež neprebehla žiadna výraznejšia zmena, k dispozícii budú rovnaké pohonné jednotky ako doteraz. Pre športovo založených zákazníkov je tu ďalšia možnosť – k dispozícii je príplatkový pritvrdený podvozok s tuhším pružením a riadením s lepšou odozvou. Naopak, pre ľudí, ktorým záleží na spotrebe paliva je pripravená ekologická varianta C30 DRIVe so systémom Start/Stop, ktorý sa dodáva spoločne s naftovým agregátom 1,6D. Priemerná spotreba tejto eko verzie v kombinovanom cykle je len 3,9 l/100 km.
Modernizované Volvo C30 s novou tvárou sa verejnosti predstaví na autosalóne vo Frankfurte, následne zavíta aj do predajní.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?