Daewoo G2X má nesporně atraktivní a dynamickou siluetu díky své příslušnosti ke třídě dvoumístných hbitých a výkonných roadsterů, kterou podtrhují ostré přechody zakřivených ploch. Dlouhá příď ukrývá motor, krátká záď malý zavazadlový prostor.
Pevné šasi je základem konstrukce roadsteru, který se vyznačuje širokým rozchodem a dlouhým rozvorem kol. Všechna čtyři kola jsou nezávisle zavěšena prostřednictvím dvojitých A rámů ze slitiny hliníku. Těžiště je nízko a váhový poměr 51% vpředu a 49% vzadu.
Pohon zajišťuje podélně uložený čtyřválcový turbem opatřený benzínový dvoulitr s přímým vstřikováním. Maximální výkon je udáván hodnotou 194 kW (260 koní) při 5300 ot/min. Přenášen je na zadní nápravu automatickou pětirychlostní převodovkou. Všechna kola mají kotoučové brzdy. Z elektronických podpůrných systémů nechybí ABS, ESP a kontrola prokluzu, které se však dají vypnout.
Maximální rychlost slibuje výrobce 227 km/h a zrychlení z nuly na sto za 5,5 vteřiny.
Pozorný čtenář si jistě všiml podoby s na světových trzích již etablovanými vozy, především pro nás Evropany známým Opel GT. V duchu snížení nákladů a pokračující typizace sáhl po tomto řešení i koncern General Motors, pod jehož křídla Daewoo patří. Opel GT, Pontiac Solstice, Saturn Sky a Daewoo G2X proto jako by si z oka vypadli...
Foto: General Motor