Nedávno představený Sportster S se blíží prototypu – je navržen do posledního detailu s jasným zaměřením na výkon. Žádný jiný motocykl nemá tak dlouhou tradici jako Sportster, konkrétně 64 let.
Představení:
Surová síla v přikrčeném buldočím postoji, inspirovaná legendárním XR 750 s nejnovější technologií a vysoce kvalitním provedením a atraktivním vzhledem.
Podívejme se na detaily: Krátký ocas a paralelní vysoko umístěný výfuk je inspirován XR 750, legendárním plochým trackerem.
Pod ním upoutá pozornost tvarovaná houpačka a prodloužený nosní spoiler. .
Pět jízdních režimů, které lze nastavit na 4′′ barevném TFT displeji, poskytuje správné podmínky pro hladkou a sportovní jízdu.
Brzdění je s podporou ABS a vepředu funguje jeden štíhlý kotouč se 4 písty. Odpružení lze přizpůsobit každému jezdci a jakékoliv situaci díky nastavitelnému odpružení a vepředu pracuje upside-down vidlice.
Motor a parametry:
Kapalinou chlazený V2 je plně naladěn pro zátah od spodu. Křivka točivého momentu zůstává stejná v celém rozsahu otáček – mohutný výkon pro dynamické zrychlení z klidu a bohatý tah přes střední pásmo otáček.
Zároveň, Harley opět spoléhá na motor jako na nosnou součást podvozku, aby ušetřil hmotnost. Navíc lehké materiály přispívají k dobrému poměru výkonu a hmotnosti. Sportster S, připravený k jízdě, váží pouhých 228 kilogramů.
Objem 1 252 ccm Výkon 90 kW (122 hp)/7,500 ot./min Max. kroutivá síla 125 Nm/6 000 ot/min Otáčky: 9 500 ot./min Kompresní poměr: 12,0:1,Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?