Nedávno představený Sportster S se blíží prototypu – je navržen do posledního detailu s jasným zaměřením na výkon. Žádný jiný motocykl nemá tak dlouhou tradici jako Sportster, konkrétně 64 let.
Představení:
Surová síla v přikrčeném buldočím postoji, inspirovaná legendárním XR 750 s nejnovější technologií a vysoce kvalitním provedením a atraktivním vzhledem.
Podívejme se na detaily: Krátký ocas a paralelní vysoko umístěný výfuk je inspirován XR 750, legendárním plochým trackerem.
Pod ním upoutá pozornost tvarovaná houpačka a prodloužený nosní spoiler. .
Pět jízdních režimů, které lze nastavit na 4′′ barevném TFT displeji, poskytuje správné podmínky pro hladkou a sportovní jízdu.
Brzdění je s podporou ABS a vepředu funguje jeden štíhlý kotouč se 4 písty. Odpružení lze přizpůsobit každému jezdci a jakékoliv situaci díky nastavitelnému odpružení a vepředu pracuje upside-down vidlice.
Motor a parametry:
Kapalinou chlazený V2 je plně naladěn pro zátah od spodu. Křivka točivého momentu zůstává stejná v celém rozsahu otáček – mohutný výkon pro dynamické zrychlení z klidu a bohatý tah přes střední pásmo otáček.
Zároveň, Harley opět spoléhá na motor jako na nosnou součást podvozku, aby ušetřil hmotnost. Navíc lehké materiály přispívají k dobrému poměru výkonu a hmotnosti. Sportster S, připravený k jízdě, váží pouhých 228 kilogramů.
Objem 1 252 ccm Výkon 90 kW (122 hp)/7,500 ot./min Max. kroutivá síla 125 Nm/6 000 ot/min Otáčky: 9 500 ot./min Kompresní poměr: 12,0:1,S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?