IndyCar Series se po závodě v Infineon Raceway vrací opět na klasický ovál. Rád by zde zopakoval jeho dobrý výkon z posledního 1,5 mílového oválu.
Sharp, veterán soutěže letos poprvé zvítězil před čtyřmi týdny v Kentucky Speedway, právě na 1,5 míle dlouhém oválu. Ttoto vítězství bylo také jeho deváté v kariéře.
Sharp do závodního víkendu vstupuje s velkou důvěrou v techniku, protože zde 1. září celý tým testoval.
"Opravdu se těším na závod v Chicagolandu. Je to jedna z mých oblíbených tratí. Moje auto a já jsme vlastně byli první, kdo vyzkoušel trať po položení nového povrchu. Nový povrch trati hodně pomohl. To slibuje velké závody. Když se vzpomeneme na minulé závody zde, tak si jistě vzpomenete, že zde jezdí jezdci ve velkých skupinách a je běžnou věcí, že tři jezdci jedou vedle sebe. Je to skvělé jak pro diváky, tak pro samotné jezdce. Stavíme na faktu, že zde tým Fernández Racing loni vyhrál a navíc v Kentucky jsme odjeli dobrý závod. Opravdu jsme rád, že o tomto víkendu pojedeme v Chicagoland Speedway," říká Scott Sharp.
Foto: Fernández Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?