IndyCar Series se po závodě v Infineon Raceway vrací opět na klasický ovál. Rád by zde zopakoval jeho dobrý výkon z posledního 1,5 mílového oválu.
Sharp, veterán soutěže letos poprvé zvítězil před čtyřmi týdny v Kentucky Speedway, právě na 1,5 míle dlouhém oválu. Ttoto vítězství bylo také jeho deváté v kariéře.
Sharp do závodního víkendu vstupuje s velkou důvěrou v techniku, protože zde 1. září celý tým testoval.
"Opravdu se těším na závod v Chicagolandu. Je to jedna z mých oblíbených tratí. Moje auto a já jsme vlastně byli první, kdo vyzkoušel trať po položení nového povrchu. Nový povrch trati hodně pomohl. To slibuje velké závody. Když se vzpomeneme na minulé závody zde, tak si jistě vzpomenete, že zde jezdí jezdci ve velkých skupinách a je běžnou věcí, že tři jezdci jedou vedle sebe. Je to skvělé jak pro diváky, tak pro samotné jezdce. Stavíme na faktu, že zde tým Fernández Racing loni vyhrál a navíc v Kentucky jsme odjeli dobrý závod. Opravdu jsme rád, že o tomto víkendu pojedeme v Chicagoland Speedway," říká Scott Sharp.
Foto: Fernández Racing
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?