Kosuke Matsuura v posledních třech závodech dojel vždy do osmé pozice. Rád by na tyto výsledky navázal a uspěl i v Chicagolandu Speedway.
Sezona IndyCar Series se chýlí ke svému závěru a šampionátu zbývají už jen tři závody. První z nich je závod na 300 mil na ovále Chicagoland Speedway v Joilet v Illinois. Matsuura na tomto ovále minulý čtvrtek úspěšně absolvoval testy a věří, že i díky tomuto může vykročik vstříc k prvnímu vítězství v IndyCar Series.
Loni zde Matsuura jel poprvé. Závod nedokončil díky problémům s elektrikou. Letos si tak může napravit bilanci na tomto zajímavém 1,5 míle dlouhém oválu. Pro Matsuuru to bude 31. start v kariéře v seriálu IndyCar Series.
"Chicagoland Speedway je jedna z tratí, na kterou jsem se nemohl dočkat, až se na ní pojede. Pamatuji si, že loni jsem zde cítil velké zklamání, když jsem v době, kdy jsme měl problém s elektrikou vozu, šel nahoru v pořadí. Adrian Fernández tehdy slavil své vítězství. Nemohl jsme se dočkat, až se sem vrátíma využiji svých zkušeností s touto tratí. Udělám vše pro splnění svého snu a pomohl týmu k vítězství," říká Kosuke Matsuura.
Foto: Kosuke Matsuura
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?