Kosuke Matsuura v posledních třech závodech dojel vždy do osmé pozice. Rád by na tyto výsledky navázal a uspěl i v Chicagolandu Speedway.
Sezona IndyCar Series se chýlí ke svému závěru a šampionátu zbývají už jen tři závody. První z nich je závod na 300 mil na ovále Chicagoland Speedway v Joilet v Illinois. Matsuura na tomto ovále minulý čtvrtek úspěšně absolvoval testy a věří, že i díky tomuto může vykročik vstříc k prvnímu vítězství v IndyCar Series.
Loni zde Matsuura jel poprvé. Závod nedokončil díky problémům s elektrikou. Letos si tak může napravit bilanci na tomto zajímavém 1,5 míle dlouhém oválu. Pro Matsuuru to bude 31. start v kariéře v seriálu IndyCar Series.
"Chicagoland Speedway je jedna z tratí, na kterou jsem se nemohl dočkat, až se na ní pojede. Pamatuji si, že loni jsem zde cítil velké zklamání, když jsem v době, kdy jsme měl problém s elektrikou vozu, šel nahoru v pořadí. Adrian Fernández tehdy slavil své vítězství. Nemohl jsme se dočkat, až se sem vrátíma využiji svých zkušeností s touto tratí. Udělám vše pro splnění svého snu a pomohl týmu k vítězství," říká Kosuke Matsuura.
Foto: Kosuke Matsuura
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?