Kosuke Matsuura v posledních třech závodech dojel vždy do osmé pozice. Rád by na tyto výsledky navázal a uspěl i v Chicagolandu Speedway.
Sezona IndyCar Series se chýlí ke svému závěru a šampionátu zbývají už jen tři závody. První z nich je závod na 300 mil na ovále Chicagoland Speedway v Joilet v Illinois. Matsuura na tomto ovále minulý čtvrtek úspěšně absolvoval testy a věří, že i díky tomuto může vykročik vstříc k prvnímu vítězství v IndyCar Series.
Loni zde Matsuura jel poprvé. Závod nedokončil díky problémům s elektrikou. Letos si tak může napravit bilanci na tomto zajímavém 1,5 míle dlouhém oválu. Pro Matsuuru to bude 31. start v kariéře v seriálu IndyCar Series.
"Chicagoland Speedway je jedna z tratí, na kterou jsem se nemohl dočkat, až se na ní pojede. Pamatuji si, že loni jsem zde cítil velké zklamání, když jsem v době, kdy jsme měl problém s elektrikou vozu, šel nahoru v pořadí. Adrian Fernández tehdy slavil své vítězství. Nemohl jsme se dočkat, až se sem vrátíma využiji svých zkušeností s touto tratí. Udělám vše pro splnění svého snu a pomohl týmu k vítězství," říká Kosuke Matsuura.
Foto: Kosuke Matsuura
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.