Začátek letošní sezony opanoval Heikki Kovalainen startující za tým Arden International. V průběhu sezony se však jeho bodový náskok pomalu tenčí a Nico Rosberg už mu v boji o titul dýchá na záda.
Včerejší kvalifikace v Monze ukázala sílu těchto dvou jezdců, když zbytek pole skončil daleko za nimi. Po jedenáctém kvalifikačním místě v Turecku to byl jistě pro vedoucího jezdce šampionátu povzbudivý výsledek. "Samozřejmě, po Turecku je to trochu překvapení, ale rozhodně si nestěžuji, to je jasné," prohlásil spokojený Kovalainen.
Jezdec připustil, že měli v poslední době v kvalifikacích plnou hlavu starostí, neboť nebyli tak rychlí, jak by si přáli. Nakonec se zdá, že řešení přinesla sama Monza. "Myslíme si, že hlavním faktorem je to, že našemu základnímu nastavení vyhovuje nízký přítlak daleko více. Auto má pak lepší vyvážení a lépe fungují i pneumatiky."
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?